Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:06:47 GMT

حاشیه های فوتبالیستی که بالاخره نیکبخت شد!

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۲۳۹۲

اینجا درباره حاشیه هایی از او می نویسیم و البته گذرا،گذر می کنیم که خودش مطرح کرده و دیگر سرک کشیدن در زندگی شخصی اش محسوب نمی شود.

درباره ماجرای حضور در یک پارتی جنجالی در اوایل جوانی -آن زمانی که از فضای مجازی مثل امروز خبری نبود- اما فیلم و سی دی آن به صورت گسترده توسط حریصان حاشیه خریداری شد خودش توضیح داده که چه شد و چرا آن گونه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره این که بالاخره قرار است در 41 سالگی صاحب فرزند شود و زندگی اش سروسامانی بگیرد هم صحبت کرده و گفته که 9 ماه دیگر پدر می شود.

او اما در زمان بازی و پس از پایان دوره یاغیان فوتبالی چون مجتبی محرمی و مهدی هاشمی نسب، یکی از یاغیان فوتبال ایران بود و سلطان بی چون و چرای حاشیه.

چه زمانی که با جنجال زیاد از استقلال به پرسپولیس رفت و چه زمانی که دوباره به جمع آبی ها بازگشت.

چه زمانی که بر سر سانتر یک توپ ساده در ورزشگاه حافظیه و در بازی استقلال-فجر با علی سامره بگومگو کرد و چه زمانی که خبر جدایی از همسر اولش نقل رسانه ها شد.

چه زمانی که در دوران اوج کرونا مراسم عروسی خود را برگزار کرد:« فضا بزرگ بود و فاصله‌ها مناسب و فقط در دقایقی کمی تعدادی از مهمانان نزدیک هم قرار گرفتند. آن‌ها در ماه‌های گذشته با وسواس و دقت زندگی کرده‌اند. در مراسم نیز قبل از ورود به منزل همه تست تب‌سنجی دادند، داخل خانه هم کل وسایل ضد عفونی شده بود و انواع ژل و اسپری ضد عفونی کننده هم در دسترس قرار داشت و مورد استفاده قرار گرفت.»

او سلطان حاشیه بود. خودش هم این لقب را دوست داشت. خودش هم بارها گفته که با حاشیه هایش زندگی می کند و از آن لذت می برد.

برایش در زندگی جدید آرزوی موفقیت می کنیم. هرچند ما هم مثل خودش حسرت آن پیشنهاد خوب آتلتیکو مادرید را می خوریم که به آنجا نرفت یا اجازه ندادند برود؛علیرضا واحدی نیکبخت.

1717

کد خبر 1404510

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس علیرضا نیکبخت چه زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم

سرمربی ژیرونا دوست دارد تیمش برای فصل بعد تقویت شود. 

طرفداری | ژیرونا بهترین فصل تاریخ خودش را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رساند. این تیم شگفتی ساز قرار است برای فصل آینده خودش را تقویت کند و گزینه های سرمربی از از همین حالا مشخص هستند. 

به گزارش اسپورت، میشل (سرمربی ژیرونا) در مصاحبه خودش راجع به دو بازیکن بارسلونا صحبت کرد و گفت که به جذب آنها برای تیمش علاقه دارد. 

موضع من کاملا مشخص است. می خواهم اریک گارسیا بماند و اوریول رومئو در تابستان به تیم برگردد. باور دارم بازیکنان اوکراینی تیم می مانند چون قرارداد دارند. امیدوارم ساوینیو هم بماند، او بهترین بازیکنی است که تا به حال سرمربی اش بوده ام. نمی دانم او بازیکن منچسترسیتی است یا تروا، اما بازیکن ما نیست. در موردش صحبت خواهیم کرد. 

اریک گارسیا این فصل به شکل قرضی در ژیرونا بازی کرد و قرار است فصل آینده به بارسلونا برگردد. اوریول رومئو هم بازیکن بارسلونا است اما به دلیل دقایق کم بازی، نمی خواهد در این تیم بماند.  

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • ۷ چیزی که فقط افرادی که در خانواده ای با روابط سمی بزرگ شده اند درکشان می کنند
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند