Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شعبانی بهار در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه فعلا شرایط برای آغاز تمرینات تیم ملی تیروکمان مهیا نیست، به برنامه کادر فنی برای برگزاری اردو در یک شهر سفید اشاره کرد و گفت: بعد از طرح این برنامه پیگیری های لازم را انجام شد و در مورد مراغه برای برگزاری اردو و جلسات تمرینی به نتیجه رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هماهنگی های  لازم با استان انجام شد و حتی برای رزرو هتل هم اقدام کردیم اما در فاصله زمانی دو سه روز مانده به آغاز برنامه، با اعلام وضعیت قرمز مواجه شدیم.

وی ادامه داد: هستند شهرهایی که وضعیت‌شان سفید است و می توانند محل برگزاری اردو و تمرین ورزشکاران باشد اما موضوع اینجاست که هر شهری با هر شرایطی نمی تواند برای تمرینات تیروکمان مناسب باشد. شهرِ میزبان باید امکانات لازم برای تیروکمان را داشته باشد و از نظر جوی هم از شرایط مناسبی برخوردار باشد. از میان شهرهایی که در وضعیت قرمز و زرد قرار ندارند، هیچ یک برای تمرین تیروکمان مناسب نیستند.

رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اینکه با این شرایط اصراری به شروع تمرینات تیم ملی نداریم، تصریح کرد: بدمان نمی آید که برای تیم ملی اردو داشته باشیم اما نه به هر قیمتی؛ فدراسیون در مورد کرونا هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد، وزارت ورزش هم همین رویکرد را دارد. اصلا توصیه وزارتخانه بوده که ما نسبت به کرونا متقبل هیچ مسئولیتی نباشیم.

شعبانی بهار در عین حال به مهیا بودن شرایط برای تمرین کمانداران در سایت آزادی اشاره کرد و گفت: فدراسیون می تواند برای تمرینی کمانداران در این سایت هماهنگی های لازم را داشته باشد. البته این تمرین باید به صورت انفرادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد. بدین ترتیب که کمانداران متقاضی باید با سرمربی تیم ملی مربوطه برای ساعتِ تمرین هماهنگی لازم را داشته باشند تا بتوانند زیر نظر وی در سایت تمرین کنند.

وی در عین حال تاکید کرد: فدراسیون تیروکمان می تواند برای کماندارانی که مشکلی بابت سفر به تهران ندارند، شرایط تمرین در سایت آزادی را مهیا کند. البته در مورد غذا و اسکان این دسته ورزشکاران مسئولیتی نخواهیم داشت.

رئیس فدراسیون تیروکمان همچنین به اقدامی که ورزشکاران این رشته برای دریافت کمک مالی از فدراسیون جهانی انجام داده اند، اشاره کرد و یادآور شد: این کمک مشمول کسانی می شود که طی چندماه گذشته درگیر کرونا بوده و از این حیث متحمل خسارت مالی هم شده اند. بعید می دانم که کمانداران بتوانند از این کمک بهره ای ببرند.

شعبانی بهار همچنین در مورد زهرا نعمتی و شرایط تمرینی وی گفت: زهرا نعمتی در کیش پیگیر تمریناتش است. تمرینات او با هزینه کمیته ملی پارالمپیک انجام می شود. البته فعلا شرایط برای اعزام مربی به این جزیره مهیا نیست و به همین دلیل برنامه های تمرینی نعمتی با هماهنگی مجید کهتری و مجید میررحیمی (سرمربیان تیم های پاراتیروکمان و ریکرو) ارائه می شود.

کد خبر 4959178 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان غلامرضا شعبانی بهار ویروس کرونا زهرا نعمتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال کمیته ملی المپیک فرهاد مجیدی والیبال وزارت ورزش و جوانان اتحادیه جهانی کشتی برای تمرین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود

استاندار سمنان بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از هم اکنون برای اسکان مواکب اربعین اندیشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای تسهیل در عبور کامیون‌ها و همچنین اسکان مواکب چه در خاک عراق و چه در مرز مهران اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: اربعین یکی از بزرگترین همایش‌های جهان اسلام است و همگان به عشق و ارادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر قرار می‌گیرند.

استاندار سمنان با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این استان افزود: در استان سمنان در ایام اربعین حسینی اقدامات و تمهیدات برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) اندیشیده می‌شود. همچنین در ایام صفر و در مناسبت‌های شهادتی این ماه نیز برپایی موکب‌های اسکان و پذیرایی در دستور کار است.

شناسنامه دار کردن مواکب استان سمنان در دستور کار قرار گیرد

استاندار سمنان بر ضرورت شناسنامه دار کردن مواکب این استان تأکید کرد.

هاشمی افزود: شناسنامه دار کردن مواکب استان و همچنین به‌کارگیری اقدامات و امکانات در راستای تقویت موکب‌داران به منظور حضور پررنگ و موفق در پیاده‌روی اربعین حسینی در دستور کار باشد. برنامه‌ها و همچنین اقدامات در خصوص تسهیل هرچه بهتر حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، بر پایه مشارکت مردم اجرایی شود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟