Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرپایانه مـرزی بیله‌سوار مغان از صادر شدن بیش از 51 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار در سال جاری خبرداد.

 سیدسلیم جلالـی نهم تیر ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آخرین وضعیت صادرت از گمرک بیله سوار اظهار کرد:  این مقدار  کالا توسط ۲ هزارو ۲۶۸ دستگاه کامیون صادر شده است، به طوی که از این تعداد ۵۰ هزار تن با  هزار و  ۵۰۸ دستگاه کامیون ایرانی و  هزار و ۵۲۶ تن کالا توسط ۶۶ دستگاه کامیون متعلق به اتباع گرجستان از مرز خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرپایانه مـرزی بیله‌سوار یادآور شد: کالاهای صادراتی شامل محصولات کشاورزی، انواع شیشه، نمک، سنگ ساختمانی، کاشی و خرما  به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است .

وی ادامه داد: درهمین مدت بیش از ۳۹ هزار و ۵۹۴ تن کالا هم توسط هزار و ۶۷۱ دستگاه از پایانه مرزی بیله‌سوار ترانزیت خروجی شده است.

جلالی اضافه کرد: آب معدنی، برنج، گچ، سنگ‌های ساختمانی، سیمان، ام دی اف، نئوپان عمده‌ترین کالاهای ترانزیت خروجی از این پایانه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صادرات گمرک بیله سوار بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای ساخت پایانه مرزی کلاله_آغبند مصمم بوده و با جدیت کار را پیش می‌برند.

داریوش امانی در بازدید از محل ساخت این پایانه در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می‌سازد.

وی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد، افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز، دو همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

امانی با بیان اینکه برای آزاد سازی زمین و پیش‌بینی سایت موقت، ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده‌سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران با هدف افزایش ترانزیت اجرا می‌شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهاربانده کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است، افزود: پیش‌بینی می‌شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله_آغبند، بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی