Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدیث پیامبر (ص) درباره مانع سیر انسان در ملکوت آسمان‌ها را در این مطلب بخوانید.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.

حضرت محمد (ص):

حَرامٌ على کُلِّ قَلبٍ عزّی بِالشَّهَواتِ أن یَجُولَ فی مَلَکوتِ السَّماواتِ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر هر دلى که به شهوت‏‌ها آرام گرفته باشد، حرام است که در ملکوت آسمان‏‌ها گردش کند.

تنبیه الخواطر: ج۲، ص۱۲۲

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله تقوای الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی   تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی   بگو که جان عزیزم ز دست رفت خدا را ز لعل روح فزایش ببخش آن که تو دانی   من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی   خیال تیغ تو با ما حدیث تشنه و آب است اسیر خویش گرفتی بکش چنان که تو دانی   امید در کمر زرکشت چگونه ببندم دقیقه‌ایست نگارا در آن میان که تو دانی   یکیست ترکی و تازی در این معامله حافظ حدیث عشق بیان کن بدان زبان که تو دانی کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با حافظ: بعد از این دستِ من و دامنِ سرو و لبِ جوی امروز با حافظ: ز در در آ و شبستان ما منور کن امروز با حافظ: چو در رویت بخندد گُل، مشو در دامَش ای بلبل

دیگر خبرها

  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • امروز با حافظ: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست
  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • عکسی از حدیث نصب‌ شده در محل دیدار امروز کارگران با رهبر انقلاب
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم