Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد 783 نفر از بیماران مبتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که تعداد 256 نفر مبتلا به بیماری کرونا و 527 نفر مشکوک به کرونا هستند.

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تعداد 783 نفر از بیماران مبتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد 256 نفر مبتلا به بیماری کرونا و 527 نفر مشکوک به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان تصریح کرد: 155 بیمار در بخش آی سی یو بستری شدند که 51 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و حال این بیماران نیز بد حال گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی با اشاره به بیماران جدید بستری شده در بیمارستان‌های استان عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 117 بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند که بیشترین آمار بستری شدگان مربوط به ارومیه، خوی، مهاباد و میاندوآب است.

آقازاده تاکید کرد: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها بر اثر بیماری کرونا در استان افزایش یافته است و 71 درصد از بیماران در میانگین سنی 15 تا 54 سال هستند که توصیه می‌شود مردم بحث خود مراقبتی را جدی بگیرند و از حضور در تجمعات به طور جدی اجتناب کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی دانشگاه علوم پزشکی بیماری بیماران مراکز درمانی استان مبتلا به بیماری مراکز درمانی آذربایجان غربی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با هفته سلامت، کارکنان سپاه شهدا و رده‌های تابعه در ارومیه، مسیر سیرداغی تا حیدرلو را کوهپیمایی کردند.

این برنامه با همت بسیج جامعه پزشکی و معاونت های سلامت و دفاع زیستی و تربیت بدنی سپاه شهدا آذربایجان غربی و با شعار هفته سلامت «اصلاح‌ سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌های دیابت، فشار خون، سرطان و بیماری های قلب عروقی» برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی