Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی فرهادی با تاکید بر اینکه تاکنون در تهران گزارشی درباره اجاره نشینی در پشت بام های تهران وجود نداشته، افزود: هیچ اثر مشهودی هم در پشت بام ها مشاهده نمی شود که دال بر اجاره نشینی افراد برای شب در بام خانه‌ها باشد.

وی افزود: در یکی از روزنامه ها گزارشی همراه با عکسی از برپایی چادر در پشت بام ها به نقل از فردی به چاپ رسید که این عکس هم دال بر اجاره نشینی افراد در پشت بام ها نیست چرا که ممکن است در تابستان افراد خانه بخواهند شب در پشت بام بخوابند و چادر هم برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: بی تردید اگر موردی از اجاره نشینی پشت بام باشد پیگیری می‌کنیم و نتیجه را هم به اطلاع شهروندان می‌رسانیم.

 

اخبار مرتبط جدیدترین قیمت آپارتمان های نقلی در تهران+ جدول/ 9 تیر 99 قیمت ارزان ترین خانه ۲۵ در تهران، حقوق چند ماه یک کارگر است؟ 17 میلیون تومان،‌ متوسط قیمت هر متر مسکن در بهار امسال افزایش 80درصدی معاملات مسکن در خرداد ماه قیمت های نجومی رهن کامل مسکن در بالای شهر تهران/ 8 تیر 99

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا قیمت مسکن اجاره نشینی در پشت بام سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پشت بام ها اجاره نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ عنوان امتیازهای اراضی نهضت ملی مسکن و یا طرح جوانی جمعیت قابل انتقال و یا فروش نیست و متقاضیان در این طرح ها به پیامک و یا تماس های که با آنها گرفته می شوند توجه کنند گفت: امتیاز اراضی طرح جوانی جمعیت هم مانند نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش و یاانتقال به افراد دیگر نیست.

وی بیان کرد: در طی چند وقت اخیر شاهد مراجعاتی از سوی مردم و متقاضیان هستیم که برخی از افراد و دلالان و سوداگران در قالب طرح حمایتی مسکن اقدام به شیادی و کلاهبرداری از این افراد کرده اند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند.

جنتی یادآور شد:  متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و برحسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنها تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه کنند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن