Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: پیشرفت فیزیکی فاز نخست این پروژه به صورت میانگین ۸۳ درصد بوده و تلاش می‌شود ساخت آن تا پایان خرداد ماه سال آینده به اتمام برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ابراهیم مبارک قدم در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از برخی پروژه‌های در حال تکمیل استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جاده قزوین_ الموت_ تنکابن به طول 162 کیلومتر قزوین را به مازندران متصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارک قدم تصریح کرد: هزینه تکمیل این پروژه نزدیک به هزار و 800 میلیارد ریال بوده و برای اتمام این جاده از قطعه صفر تا 62 کیلومتر تنها چند پل و گلوگاه باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: این پروژه حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی مسیر از قطعه 62 تا 130‌، نزدیک به 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در حالی که ادامه جاده نیز در مرحله فاز مطالعاتی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق زمان بندی ارائه شده قطعه قزوین تا معلم کلایه تا پایان خرداد ماه سال آینده به پایان می‌رسد و تا تکمیل آن نیز تنها چند پل و گلوگاه باقی مانده است.

نماینده مردم تاکستان: سرمایه‌گذاری در ‌صنایع تبدیلی استان قزوین مناسب نیست‌‌نماینده مردم قزوین در مجلس: آزادراه قزوین ـ تهران ظرفیت خوبی برای احداث شهرک پوشاک داردنماینده مردم قزوین در مجلس: "تپه سگزآباد" به سایت موزه ملی تبدیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد: بر اساس سیاست‌های جدید تامین مسکن که توسط وزیر راه و شهرسازی در سال گذشته ابلاغ شده، سهم استان قزوین 9 هزار و 481 واحد مسکونی است.

وی ادامه داد: بر اساس این آئین نامه‌ها، اداره کل استان با هماهنگی مقامات استانی و شورای تامین مسکن استان نسبت به برنامه ریزی و ظرفیت سازی احداث پنج هزار و 787 واحد مسکونی اقدام کرده و حدود 30 هکتار از اراضی مورد نیاز برای ساخت و ساز نیز تامین شده است.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین بیشتر بخوانید... اراضی صنعتی قزوین با اعطای زمین‌های معوض به سازمان اوقاف آزاد می‌شوند ‌‌نماینده مردم قزوین در مجلس: آزادراه قزوین ـ تهران ظرفیت خوبی برای احداث شهرک پوشاک دارد معدن مس "طارم سفلی" قزوین به بهره‌برداری نهایی می‌رسد؛ اشتغال‌زایی برای ۲ هزار نفر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین استانداری قزوین راه و شهرسازی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی