Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که رهبران تشکیلات خودگردان فلسطین باید اقدامات عملی برای لغو توافقنامه اسلو در راستای مبارزه با طرح آمریکایی معامله قرن اتخاذ کنند.

وی در ادامه افزود: توافقنامه اسلو نتایج فاجعه باری برای آرمان فلسطین به همراه داشت و به دنبال آن امتیازات زیادی به دشمنان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیز ما را به معامله قرن رسانده است.

الحساینه خاطرنشان کرد: ملت ما قادر است با چالشها و لحظه های حساس و خطرناک از طریق تکیه کردن به گزینه مقاومت و پایبندی بر اصول ملی رو به رو شده تا بدین وسیله نقشه صهیونیستها مبنی بر الحاق کرانه باختری و معامله قرن خنثی شود.

وی افزود: انتفاضه ای که در سال ۱۹۸۷ آغاز شد اسرائیل را در بن بست سختی قرار داد اما توافقنامه اسلو نتایج فاجعه باری از جمله به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در مساحتی نزدیک به ۸۰ درصد از خاک فلسطین برای ما به دنبال داشت.

الحساینه خاطرنشان کرد: عادی سازی روابط میان رژیم های عربی با اسرائیل از جمله پیامدهای این توافقنامه بود به طوری که امروز این رژیم ها به عادی سازی روابط با تل آویو افتخار می کنند.

کد خبر 4960990 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی اسلو ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی ویروس کرونا ایران فلسطین عربستان سعودی روسیه سوریه امارات متحده عربی افغانستان فرانسه لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح