Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان در روز 27 تیرماه به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب در رقابتهای جایزه بزرگ شنواها، شرکت خواهد کرد.

پژمان معتمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص فعالیت‌های اخیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، اظهار داشت: در این روزهای کرونایی که مسابقات و اردوها کنسل شده بود فرصت را مغتنم شمردیم و با روسای 18 انجمن ورزشی فعال زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جلساتی را تشکیل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت موجود از قبیل؛ تعداد نیروی انسانی در حوزه تدریس، مربیگری و جمعیت ورزشکاران را مشخص کردیم تا نقاط ضعف و قوت در هر انجمن به تفکیک مورد ارزیابی قرار گیرد.

* تمامی مدارس ناشنوایان، استعدادیابی می‌شوند
وی با اشاره به اجرای طرح استعدایابی در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، تصریح کرد: برنامه‌های استعدادیابی را در قالب یک طرح ملی با کمک سازمان آموزش و پرورش استثنایی سازماندهی کردیم و تفاهم‌نامه‌ای هم منعقد شد تا بتوانیم دانش‌آموزان ناشنوای 100 مدرسه‌ را استعدادیابی کنیم. نفرات مستعد پس از تطبیق‌پذیری و کسب استانداردها لازم در هر رشته ورزشی، به کمیته‌های استعدادپروری انجمن‌های مربوطه معرفی می‌شوند و زیر نظر مربی اختصاصی آن رشته فعالیت خود را ادامه می‌دهند. با انتخاب رییس کمیته استعدادیابی نیز استعدادپروری در ورزش‌های ناشنوایان استارت خواهد خورد.

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در مورد برگزاری مسابقات، تاکید کرد: در سطح ملی دو مسابقه؛ المپیاد کشوری و رقابتهای قهرمانی کشور را داشتیم که فقط مسابقات در رده سنی بزرگسال برگزار می‌شد. با تمامی انجمن‌ها صحبت شد تا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسابقات المپیاد و قهرمانی کشوری برگزار کنیم.

* ناشنواها در مسابقات لیگ‌های باشگاهی شنواها شرکت خواهند داشت
معتمدی با اشاره به اینکه ناشنواها در لیگ های ورزشی شنوا ها شرکت داشته باشند، گفت: به دنبال این هستیم تا تیمهای ملی ناشنوایان در قالب باشگاه در لیگ برتر شنواها به رقابت بپردازند و مخصوصا در رشته انفرادی این کار را انجام خواهیم داد. امکان‌سنجی صورت گرفته و انجمن‌ها در حال بررسی قوانین و آیین‌نامه‌ها برگزاری مسابقات هستند تا هر انجمنی که شرایط حضور در لیگ‌ فدراسیون‌ها را دارد مهیا شرکت در مسابقات کنیم.

وی ادامه داد: امسال پیکارهای ورزشی را در رشته‌های انفرادی استارت می‌زنیم و ورزش تیمی سال آینده انجام خواهیم داد.

* حضور ناشنواها در رقابتهای جایزه بزرگ دوومیدانی قطعی شد

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش ناشنوایان در خصوص شرکت در مسابقات و آغاز اردوی تیم ملی دومیدانی ناشنوایان عنوان کرد: در اولین رشته ورزشی، تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان در روز 27 تیرماه به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب در رقابتهای جایزه بزرگ شنواها، شرکت خواهد کرد. همچنین اردوی تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان از 20 تیرماه نیز آغاز می‌شود.

معتمدی در مورد گسترش مسائل آموزشی در فدراسیون ورزش های ناشنوایان، اظهار داشت: در حوزه آموزش و پژوهش مکاتباتی با فدراسیون جهانی ورزش‌های ناشنوایان داشتیم تا کشورمان را به عنوان مرکز آموزش آسیایی معرفی کنیم تا حداقل کارهای آموزشی را برای کشورهای خاورمیانه و آسیایی شرقی داشته باشیم که این مورد هم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه بازیهای المپیک ناشنوایان 2021 در برزیل برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد. زمان برگزاری رقابتهای جودو، تکواندو، کاراته، دو و میدانی، دوچرخه سواری کوهستان و فوتبال تقریباً نهایی شده تا انجمن‌ها خود را آماده مسابقات کنند و برهمین اساس باید در کمیته فنی برنامه‌های تمرینی و فنی را ارائه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون ورزش ناشنوایان سرپرست دبیری ورزشکاران ناشنوا استعدادیابی فدراسیون ورزش های ناشنوایان جایزه بزرگ انجمن ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد