Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال گفت: مجیدی تبدیل به مربی شده که بیش از سه ماه در هیچ تیمی دوام نمی‌آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید بیگی، پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد استقلال در بازی مقابل فولاد اظهار کرد: بعد از مدت‌ها لیگ شروع شده و طبیعی است که تیم‌ها از هماهنگی و آمادگی لازم کمی دور باشند. ولی باید بگویم استقلال مقابل فولاد از هر نظر بد بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری به بخش داوری و سوت‌هایی که زد ندارم ولی استقلال هم در خط حمله بسیار ضعیف عمل کرد و هم متاسفانه باشگاه استقلال از مدیریت گرفته تا کادر فنی، تدارکات و ... در کسب این نتیجه نقش داشتند.

او ادامه داد: من معتقدم اگر در این دیدار مجیدی خود را کنترل می‌کرد و حواشی بازی را زیاد نمی‌کرد شاید نتیجه بهتری هم حاصل می‌شد. در طول بازی تمام رفتارها و نوع بازی بازیکنان نشات گرفته از رفتارهای مجیدی بود.

بازیکن اسبق استقلال در مورد احتمال برکناری مجیدی توضیح داد: به نظر من هر مربی که الان بخواهد جای مجیدی در استقلال بیاید کار اشتباهی را مرکتب می‌شود. البته حضور خود مجیدی هم در استقلال آنهم در این برهه زمانی کار اشتباهی بود. فرهاد اگر در زمان بهتری می‌آمد مطمئنا یک قلعه نویی و یا یک پرویز مظلومی دیگری را می‌توانستیم شاهد باشیم ولی الان تبدیل به مربی شده است که بیشتر از سه ماه در یک تیم دوام نمی‌آورد.

بازیکن اسبق سایپا در پایان در مورد دیدار سایپا با آبی پوشان پایتخت بیان کرد: سایپا تیم خوبی است هر چند الان جایگاه چندان مناسبی در جدول رده بندی ندارد اما همیشه بازی این دو تیم جذاب بوده، طبیتعا استقلال هم تمام توانش را برای برد مقابل این تیم خواهد گذاشت البته من امیدوارم به این برد برسیم تا کمی از دست پرسپولیسی‌ها راحت شویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی سعید بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد