Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا مرتضوی» روز دوشنبه در نشست بررسی اجرای پروژه های عمرانی شهرستان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سرسرای جلسات فرمانداری، گازرسانی به ۱۶۳ روستای این شهرستان را ثمره جهاد عظیم دولت عنوان کرد و افزود: از ۲۱۱ روستای سنقر و کلیایی عملیات گازرسانی به ۱۸۷ روستا تاکنون به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کار گازرسانی به ۲۴ روستای باقی مانده با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین گفت: نواقص موجود در زیرساخت های پروژه های صنعتی و عمرانی از جمله آب و برق  یکی از دغدغه های مدیریت شهرستان است که با تامین آن ها اجرای این پروژه سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

مرتضوی افزود: جذب سرمایه، تسهیلات و اعتبارات در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان و همچنین تحقق شعار سال حائز اهمیت است.

سید«جواد حسینی‌کیا» نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه به همکاری ادارات و مسوولان و اهتمام برای رفع مشکلات موجود تاکید و اظهار امیدواری کرد که با این همدلی صورت گرفته بتوانیم راهگشای بخشی از مشکلات مردم باشیم.

مشکلات عمرانی شهرداری های شهرستان، مشکلات پروژه های گازرسانی در روستاهای باقی مانده، کمربندی شهر سنقر، پروژه ها و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل، برق، گاز و مخابرات، بررسی بهره برداری و استفاده بیشتر از ظرفیت سدهای شهرستان، تامین آب شرب برخی از روستاها از موضوعات مطرح شده توسط مسوولین ادارات در این جلسه بود که فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی قول پیگیری و مساعدت لازم در حوزه های مربوطه را دادند.

شهرستان سنقر و کلیایی با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها گاز رسانی افتتاح طرح سنقر توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی افتتاح طرح سنقر توسعه روستایی گاز رسانی افتتاح طرح سنقر توسعه روستایی سنقر و کلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال