Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در ۸ استان از وزش باد شدید طی ۲ روز آینده در نوار شرقی کشور و وقوع پدیده گردوخاک خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های مازندران،‌ گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، رنجان و اردبیل در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

 در جنوب سمنان، یزد، اصفهان، قم و مرکزی وزش باد شدید و احتمال وقوع گردوخاک پیش بینی می‌شود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران،‌گلستان و خراسان شمالی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابر رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود و در سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا چهارشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. پنجشنبه در شمال غرب،‌ سواحل شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه علاوه بر مناطق مذکور در دامنه‌های جنوبی البرز در سمنان و شرق تهران نیز بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

همچنین طی 2 روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و دربرخی ساعات باد و گردوخاک روی می‌دهد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81,1435/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی کشور سازمان هواشناسی رعدوبرق و وزش باد سازمان هواشناسی پیش بینی می شود وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای الخلیج الآن، در پی بارش شدید باران در شهر مدینه منوره، سیل در برخی از نقاط این شهر جاری شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودروها است.

سازمان هواشناسی عربستان سعودی عصر دوشنبه برای شهر مدینه منوره بارش شدید باران پیش بینی و هشدار قرمز هواشناسی صادر کرده بود.

طی روزهای گذشته نیز در برخی از مناطق عربستان سعودی و کشورهای امارات متحده عربی و عمان طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ به وقوع پیوست که منجر به جاری شدن سیل شده بود.

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • لرستان بارانی می‌شود
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی