Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت وزارت ورزش، مجتبی جوهری برگزاری نشست تخصصی کمیته های داوران و مربیان و شورای راهبردی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را مثبت ارزیابی و تاکید کرد:حرکت علمی شدن این رشته با قدرت و سرعت ادامه دارد .

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نشست تخصصی کمیته های داوران، مربیان و شورای جوانان فدراسیون را بسیار مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: این نشست تخصصی در پایان هر سال برگزار می شد، اما بدلیل شیوع ویروس کرونا این بار به تعویق افتاد و در خردادماه این نشست تخصصی را برگزار کردیم بطوریکه نمایندگان داوران و مربیان و شورای جوانان استان ها حضور یافتند و بحث و بررسی نهایی پیرامون به روز رسانی آیین نامه های داوری و مربیگری و برگزاری رویدادهای مختلف این رشته صورت گرت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجتبی جوهری ادامه داد: این نشست بزرگترین نشست تخصصی فدراسیون محسوب می شود و هدف از آن این است که مسیر علمی شدن ورزش زورخانه ای را با سرعت ادامه دهیم. خوشبختانه با حضور نخبگان در این نشست های تخصصی برآیند خوبی را بدست آورده ایم و حرکت رو به جلو برای پیشرفت قابل توجه این رشته با قدرت و سرعت ادامه خواهد داشت .
 
رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی عملکرد شورای جوانان این فدراسیون را نیز مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با مشارکت شورای جوانان حرکت خوبی را برای ایجاد زیرساخت های لازم  در راستای برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی بصورت آنلاین اغاز کرده ایم. قطعا با نتایج خوبی همراه خواهد بود هر چند که در دوران شیوع کرونا رویدادهای  این رشته به صورت آنلاین با بهره گیری از فضای مجازی برگزار شد و در رده سن جوانان ۷۰ نفر از یازده استان کشور شرکت کردند .
 
مجتبی جوهری در پایان گفت: در این نشست انتخابات رئیس کمیته های داوران و مربیان و همچنین دبیر شورای جوانان فدراسیون برگزار شد تا نفرات منتخب استان ها بتوانند در راس این کمیته ها  شرایط خوبی را برای برگزاری رویدادهای مختلف مهیا کنند.

کد خبر 4961023

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال کمیته ملی المپیک فرهاد مجیدی والیبال وزارت ورزش و جوانان اتحادیه جهانی کشتی ورزش های زورخانه ای شورای جوانان نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد