Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، سید موسی خادمی افزود: با تصمیم ستاد ملی، از امروز نظارت بر قیمت مسکن و اجاره املاک در دستور کار قرار و مقرر شد در دو بخش بلند مدت و کوتاه مدت این مشکل برطرف شود.

وی اظهار کرد:  کاهش قیمت مسکن از طریق طرح اقدام ملی و واگذاری زمین ارزان قیمت به افراد فاقد مسکن و انبوه سازان به ویژه واگذاری اراضی بلا استفاده دولتی از روش‌های بلند مدت عنوان شد و در لرستان نیز در حال شناسایی این اراضی جهت واگذاری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان بیان کرد:  با روش کوتاه مدت حل مشکلات مسکن مقرر شد املاکی که قرار داد اجاره آنها به پایان رسیده است برای تمدید، محدودیت‌هایی وضع شود، بدین ترتیب که در تهران حداکثر تا سقف ۲۵ درصد، کلان شهرها تا ۲۰ درصد و سایر شهرهای کشور تا ۱۵ درصد افزایش اجاره بها نسبت به سال گذشته لحاظ شود.

خادمی تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی، قیمت اجاره مسکن برای لرستان تا سقف ۱۵ درصد لحاظ می‌شود و در صورت بروز هر گونه تخلف با بنگاه‌های معاملات املاک و طرفین قرارداد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

46

کد خبر 1404520

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم