Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  وزیر راه و شهرسازی صبح  امروز دوشنبه در سفر یک روزه به قزوین با حضور در کارگاه قطعه یک پروژه قزوین، الموت، تنکابن در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

سهیل رضایی مشاوره قطعه یک در حاشیه این مراسم گفت: رانشی بودن بخشی از قسمت‌های مسیر حدفاصل کیلومتر ۳۳ تا ۴۵ و تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات و کمبود اعتبار در قطعه‌های چهار و پنج موجب بروز مشکلاتی در اجرای پروژه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: قطعه شش نیز در حال طراحی است این پروژه در سال ۸۵ ملی شد و در ردیف مصوبات رهبری قرار گرفت که اول قرار بود به عنوان راه دسترسی تا کیلومتر ۶۲ احداث شود.

رضایی بیان کرد: پس از قرار گرفتن در پروژه‌های ملی در سال ۸۸ از محل فروش سهام ۴۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافت و طرح مورد بازنگری قرار گرفت.

مشاوره قطعه یک پروژه قزوین، الموت، تنکابن تصریح کرد: قرار شد پروژه در سطح بزرگ‌تری انجام شود و تا کیلومتر ۷۲ برای دسترسی به منطقه الموت اجرایی شود.

او بیان کرد: این پروژه حدود ۲۰ کیلومتر از منطقه حفاظت شده محلی عبور می‌کند که برای پیشگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست منطقه چند تونل و دو پل ۱۸۰ و ۲۰۰ متری در مسیر احداث شود.

رضایی با بیان اینکه ساخت پل‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد، افزود: برای تکمیل این پروژه سه هزار و ۲۰۰ تا پنج هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه این پروژه ۱۵ سال است کلید خورده و هنوز تکمیل نشده است، خواستار افتتاح هر چه زودتر این پروژه شد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین هم گفت: قزوین مشکلات زیادی دارد هنوز راه‌های زیادی خاکی است و امیدواریم این سفر به رفع بخشی از مشکلات کمک کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر راه راه و شهر سازی طرح عمرانی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد