Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: نیمی از دانشجویان در نیمۀ اول ترم و نیمی دیگردر دو ماه دوم ترم درخوابگاه مستقر می‌شوند. درواقع دانشجویان در اتاق‌های تک و دو نفره اسکان پیدا می کنند که ضریب بهداشتی آن بالاتر است.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت:  نیمی از دانشجویان در نیمۀ اول ترم و نیمی دیگردر دو ماه دوم ترم درخوابگاه مستقر می‌شوند درواقع دانشجویان در اتاق‌های تک و دو نفره اسکان پیدا می کنند که ضریب بهداشتی آن بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دربارۀ سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی جدید ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری را خواهیم داشت. اگر بیماری کرونا مانند شرایط امروز بحرانی باشد، به احتمال زیاد نیمی از جلسات حضوری و نیمی از آنها مجازی برگزار می شود و نیمی از دانشجویان خوابگاهی در نیمه اول ترم و نیمی دیگر از آنها در دو ماه دوم ترم در خوابگاه مستقر می شوند که ظرفیت خوابگاهی دانشگاه را به نصف می رساند.
سلیمی افزود: در خصوص اسکان دانشجویان این امکان وجود دارد که دانشجویان در اتاق های تک و دو نفره اسکان پیدا کنند که ضریب بهداشتی آن بالاتر است.

وی تصریح کرد: در تمام خوابگاه ها و دانشکده ها تیم های پزشکی، نظارتی و بهداشتی مستقر خواهند بود که دانشجویان، استادان و کارکنان را مورد بررسی و تست سلامت قرار می دهند و اگر برای دانشجویی مشکلی پیش بیاید، به سرعت به آن رسیدگی می شود.

سلیمی با بیان اینکه اگر کرونا مانند شرایط فعلی گسترده نباشد، اضافه کرد: دانشگاه علامه طباطبائی آموزش مجازی را ادامه می دهد به صورتی که در هر درس ۱۲ جلسه به صورت حضوری و مابقی جلسات به صورت مجازی برگزار می شود. همچنین سعی می کنیم با تغییراتی که در آیین نامه ها ایجاد می کنیم، حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد خوابگاه نشینان کاهش پیدا کنند تا از فشردگی خوابگاه ها که عامل اصلی انتقال و شیوع ویروس و بیماری های اپیدمیک است، کاسته شود.

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره نحوه تغذیه دانشجویان بیان کرد: غذای دانشجویان نیز در ظروف یکبار مصرف و در فضایی بزرگ با رعایت فاصله اجتماعی سرو می شود و بهداشت کامل رعایت خواهد شد.

وی دربارۀ اینکه تست سلامت دانشجویان و استادان دانشگاه در سال تحصیلی جدید چگونه انجام می شود، توضیح داد: ما هم اکنون نیز در دانشگاه تست سلامت برای اساتید و دانشجویانی که برای انجام پایان نامه دانشگاه حضور پیدا می کنند، انجام می دهیم.

سلیمی افزود: در مجموعه های دانشگاه افراد در ابتدا کنترل کامل پزشکی می شوند و ماسک و وسایل ضدعفونی در اختیار آنها قرار می گیرد و سپس وارد دانشگاه می شوند که این رویه در سال تحصیلی آینده نیز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقرار دانشجویان در خوابگاه حسین سلیمی دانشگاه علامه طباطبایی خوابگاه دانشگاه علامه طباطبائی خوابگاه مستقر می شوند نیمی از دانشجویان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند، همچنین نیروهای امنیتی آمریکا درگیری شدیدی با دانشجویان دانشگاه تگزاس شهر آستین که در حمایت از غزه تجمع کرده بودند داشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری