Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@15:54:34 GMT

تیم یونانی خواستار بازگرداندن مسعود شجاعی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۴۱۱۲

تیم یونانی خواستار بازگرداندن مسعود شجاعی

رسانه‌های یونانی از تلاش تیم پانیوینیوس یونان برای بازگرداندن مسعود شجاعی به یونان خبر دادند.

به گزارش مشرق، به نقل از رادیو ورزش یونان، سران پانیونیوس علاقه مند هستند که مسعود شجاعی بازیکن ۳۶ ساله ایرانی را بار دیگر به خدمت بگیرند. این بازیکن که در حال حاضر در تیم تراکتور بازی می کند مورد توجه پانیونیوس قرار دارد؛ جایی که او توانست بازی‌های خوبی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه به شجاعی از زمانی شدت گرفت که گریگوریو، سرمربی پانیونیوس که یکی از افرادی بود که به رفتن شجاعی از تیمش پافشاری می کرد از این تیم کنار رفته است و اکنون با نظر مساعد مسئولان تیم یونانی به شجاعی می توان انتظار داشت که این بازیکن در پایان فصل بار دیگر راهی یونان شود.

مسعود شجاعی که در آخرین بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق از زمین بازی اخراج شد و بازی بعدی تیم ملی برابر هنگ کنگ را از دست داده است، در لیگ برتر نیز در این هفته به دلیل اخراج در هفته بیست و یکم غایب بود و برای تیمش به میدان نرفت. تیم او یعنی تراکتور این هفته در خانه برابر نساجی با یک گل در خانه باخت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر مسعود شجاعی پانیونیوس مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد