Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۱۷ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان خواستار شفاف سازی نحوه هزینه کرد بودجه ۵۰ میلیون یورویی آبرسانی به غیزانیه شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به گذشت چند هفته از اتمام زمان وعده داده شده برای افتتاح طرح آبرسانی به روستا‌هایی از بخش غیزانیه، ضمن تشکر بابت انجام وظیفه و تلاش‌های هرچند اندک و مشخصا ناکافی صورت گرفته در این راستا، طی پیگیری‌های مداوم صورت گرفته در این مدت مشخص شده است که غیزانیه هنوز آب ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون ۱۷ تشکل دانشجویی درخواست دارند تا با توجه به بودجه اختصاص یافته ۵۰ میلیون یورویی از صندوق توسعه ملی برای حل کامل معضل آب اهواز و خوزستان، شفاف‌سازی کامل درباره چگونگی و مقدار تحصیل و نگهداری این بودجه، و از همه مهمتر ریز هزینه‌کرد آن صورت پذیرد.

دانشجویان در این نامه بیان کردند: بدیهی است تاکنون این مبلغ به شیوه درست و با مدیریت جهادی مصروف رفع مشکلات مردم شریف، نجیب و انقلابی این استان نشده است وگرنه وضعیت آب و فاضلاب شهری و روستایی این استان به شیوه کنونی و بحران‌ساز نبود.


در بخش پایانی این نامه آمده است: در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی نیز اعلام آمادگی می‌کند که پس از انجام هماهنگی‌ها ظرف چند هفته سامانه اینترنتی لازم برای شفاف‌سازی مخارج بودجه‌ای تخصیص یافته پیشین و این بودجه ۵۰ میلیون یورویی را آماده کرده و به تدریج تکمیل کنید.

انتهای پیام/

300 / 31 استاندار خوزستان آبرسانی به غیزانیه بسیج دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استاندار خوزستان آبرسانی به غیزانیه بسیج دانشجویی میلیون یورویی شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است