Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@11:57:08 GMT

نسیمی جان‌فزا می‌آید...+عکس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۴۵۲۵

نسیمی جان‌فزا می‌آید...+عکس

همزمان با ورود پیکر پاک شهید نسیم افغانی به مشهد مقدس پوستر جدیدی با عنوان «نسیمی جان‌فزا می‌آید» منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با ورود پیکر پاک شهید نسیم افغانی به مشهد مقدس پوستر جدیدی با عنوان «نسیمی جان‌فزا می‌آید» تولید و منتشر شد. 

این پوستر توسط محمدرضا میری طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهید نسیم افغانی از شهدای معزز تابعه کشور افغانستان  در سن 31 سالگی عازم جبهه‌های نبرد علیه رژیم بعث عراق شد و برای دفاع از انقلاب اسلامی به شهادت رسید تا اینکه چندی پیش پیکر مطهرش در منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص و شناسایی شد.

پوستر «دختر بابا» ویژه دختران شهید منتشر شد+عکسپوستر جدید خانه طراحان به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)+عکس

انتهای پیام/

R1527/P/S4,38,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس حماسه و پایداری عکس پوستر بیشتر بخوانید... پوستر «دختر بابا» ویژه دختران شهید منتشر شد+عکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس حماسه و پایداری عکس پوستر شهدای دفاع مقدس حماسه و پایداری عکس پوستر منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود