Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «جهش یافتگان جدید» تازه ترین نسخه سینمایی فیلم مطرح مردان ایکس در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ از سوی فاکس قرن بیستم منتشر شود اما با شیوع موج تازه کرونا این فیلم با تعویقی طولانی و در تاریخ بیستم آگوست سال جاری میلادی اکران می شود. تاریخ انتشار: 10:32 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۸۶۲

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «جهش یافتگان جدید» تازه ترین نسخه سینمایی فیلم مطرح مردان ایکس در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ از سوی فاکس قرن بیستم منتشر شود اما با شیوع موج تازه کرونا این فیلم با تعویقی طولانی و در تاریخ بیستم آگوست سال جاری میلادی اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جهش یافتگان جدید» فیلمی رو به اکران در سبک ابرقهرمانی و ترسناک به کارگردانی جاش بون است که بر اساس یک گروه ابرقهرمان نوجوان به همین نام از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است.

فیلم‌نامه این فیلم توسط بون و کنات لی به رشته تحریر درآمده است. این فیلم به عنوان سیزدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

از بازیگران آن می‌توان به آنیا تیلور-جوی، میسی ویلیامز، چارلی هیتون، هنری زاگا و آلیس براگا اشاره کرد. «آنتونیو باندراس» بازیگر مطرح سینمای هالیوود که بیشتر برای بازی در فیلم «دسپرادو» شناخته می‌شود در پروژه جدید فیلم «مردان ایکس»  به ایفای نقش پرداخته است. 

نکته جالب در این نسخه از فیلم مردان ایکس عدم حضور تمامی بازیگران اصلی این فیلم و حضور چهره‌های جدید سینمایی است. این فیلم مستقل از مردان ایکس ساخته شده است.

فیلم سینمایی «مردان ایکس (تازه‌ترین جهش یافته)» به کارگردانی «جاش بوون» تابستان ۲۰۱۷ فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و وارد مراحل پس از تولید شده است.

این فیلم داستان شخصیت جهش یافته‌ای را دنبال می‌کند که به تازگی زیر نظر اساتید ایکس از مدرسه اکساویر فارغ‌التحصیل شده است. 

آنیا تیلور جوی در نقش ایلیانا راسپوتین، میسی ویلیامز در نقش رِین سینکلر جهش‌یافته‌ای اسکاتلندی با توانایی دگرپیکری به گرگ، چارلی هیتون در نقش سم گاتری، هنری زاگا در نقش روبرتو داکوستا جهش‌یافته‌ای برزیلی با قدرت جذب انرژی خورشیدی، بلو هانت در نقش دانیل مونستار یک جهش‌یافته سرخپوست بومی آمریکا با توانایی ایجاد وهم در این فیلم حضور دارند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای هالیوود مردان ایکس جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی

(تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی

دیگر خبرها

  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد