Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@14:43:31 GMT

دیگو سیمئونه روی طارمی زوم کرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۴۷۱۹

دیگو سیمئونه روی طارمی زوم کرد

یک خبر ویژه در مورد مهدی طارمی به گوش رسیده؛ اینکه دیگو سیمئونه در حال تماشای بازی‌های مهدی طارمی است تا در خصوص خرید یا عدم خرید او تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرورزشی، در هفته‌های اخیر به دفعات رسانه‌های پرتغالی به خصوص نشریه آبولا از حضور احتمالی مهدی طارمی در تیم بنفیکا خبر دادند، اما به نظر می‌رسد این انتقال در نهایت صورت نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این خاطر که قیمت مهدی طارمی از ۵ میلیون یورو به ۱۰ میلیون یورو افزایش پیدا کرده و این خرید برای تیم بنفیکا مقرون به صرفه نیست.

سیاست باشگاه بنفیکا برای خرید مهدی طارمی استفاده کوتاه‌مدت از این بازیکن و فروش او به مبلغ کلان به دیگر تیم‌ها بوده، اما اکنون اگر قرار باشد فقط ۱۰ میلیون یورو برای مهدی طارمی هزینه کند و دستمزد خوبی هم به این بازیکن بدهد در آینده نمی‌تواند از فروش مهدی طارمی به سود قابل توجهی دست پیدا کند. البته در روز‌هایی که سایت ترانسفر مارکت قیمت مهدی طارمی را ۵ میلیون یورو عنوان کرده بود باشگاه بنفکیا برای خرید این بازیکن با باشگاه ریوآوه وارد مذاکره شد، اما باشگاه ریوآوه اعلام کرد تا پایان فصل در خصوص فروش مهدی طارمی وارد مذاکره با تیمی نخواهند شد.

به این خاطر که باشگاه ریوآوه منتظر است شمار گل‌های مهدی طارمی در هفته‌های پایانی افزایش یابد و قیمت فروش او بیشتر شود. این به سود ریوآوه است چرا که یک فصل دیگر با مهدی طارمی قرارداد دارد و اگر در پایان این فصل او را بفروشد به سود قابل توجهی دست خواهد یافت.

اما حالا یک خبر ویژه در مورد مهدی طارمی به گوش رسیده؛ اینکه دیگو سیمئونه در حال تماشای بازی‌های مهدی طارمی است تا در خصوص خرید یا عدم خرید او تصمیم‌گیری کند. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان علاقه ویژه‌ای به بازی در لیگ اسپانیا دارد و عنوان کرده در صورتی که از اتلتیکو مادرید پیشنهاد دریافت کند حتماً به آن پاسخ مثبت خواهد داد. تیمی که هم‌اکنون در لالیگا سوم است.

سیاست اتلتیکو مادرید برای جذب مهدی طارمی متفاوت با سیاست‌های بنفیکا است؛ اتلتیکو به دنبال استفاده از مهدی طارمی در ترکیب تیم است و مشکلی برای اینکه برای خرید مهدی طارمی ۱۰ میلیون یورو هزینه کند، ندارد، حتی اگر در آینده موفق نشود این بازیکن را با قیمت بالاتری به فروش برساند. به این خاطر که اتلتیکو در مادرید باید برای نتیجه گیری بازی کند. به واقع سیاست‌های فروش بازیکن در بنفیکا در اتلتیکو مادرید پررنگ نیست.

مهدی طارمی تاکنون ۱۱ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده. او به دلیل بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ و همچنین فرصت طلایی که در بازی با پرتغال از دست داد؛ معرف تیم‌های اروپایی است. طبیعتاً زدن ۱۱ گل در لیگ برتر پرتغال و ۷ پنالتی که او در بازی‌های این فصل به دست آورد به تیم‌های اروپایی حالا ثابت کرده مهدی طارمی از نظر فنی مهاجم توانمندی است و می‌تواند در بهترین لیگ‌های اروپایی زننده گل‌های متعددی باشد.

حضور در تیم دیگو سیمئونه یک اتفاق رؤیایی برای مهدی طارمی خواهد بود. به طور حتم مهدی در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر پرتغال با انگیزه بیشتری بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0035HW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: طارمی اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه میلیون یورو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم جام حذفی عصر جمعه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دقیقه ۵ بازی ضربه گوستاوو پس از برخورد با مدافع تیم ذوب آهن از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت. دقیقه ۱۴ ضربه محکم هاشم نژاد توسط دروازه بان تیم ذوب آهن مهار شد. دقیقه ۲۰ بازی تیم محمد نادری پس از برخورد با مدافع ذوب آهن به کرنر رفت که کمک داور اعلام آفساید کرد. اواخر نیمه نخست برخی از هواداران نور فلش گوشی شأن را روشن کردند. دقایق پایانی بازی بازیکنان تراکتور فشار زیادی روی دروازه تیم ذوب آهن ایجاد کردند که با مصدومیت بازیکن تیم مهمان از فشارها کاسته شد. دقیقه ۵۲ گل دوم تراکتور آفساید اعلام شد. تیم تراکتور برای جبران شکست بازی قبلی در مصاف با ذوب آهن با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان شد و در نیمه نخست چندین موقعیت خوب بدست آورد ولی نتوانست به گل دست بیابد و این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تراکوری ها دقیقه اول این نیمه با ضربه سر مهدی هاشم نژاد به گل نخست دست یافت. دقیقه ۶۱ بازیکن تعویضی ذوب آهن با نفوذ به محوطه جریمه تراکتور گل تساوی را به ثمر رساند. موقعیت تک به تک رحمان جعفری با دروازه ذوب آهن که شوت این بازیکن را پارسا جعفری مهار کرد. دقیقه ۸۰ ضربه محکم آلوز با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم هر ۲ تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و نتیجه این دیدار به ضربات پنالتی رسید. تیم فوتبال تراکتور با ترکیب حسین پور حمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (امیرارسلان مطهری) به مصاف ذوب آهن رفت. همچنین تیم ذوب آهن با ترکیب پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجید علی یاری)، محسن آذرباد، گریگول چابر ادزه، فریبرز گرامی، علی مصلح، مهرداد رضایی (سید پویا مختاری) و محمد حسین اسلامی وارد میدان شد. تیم داوری این بازی را امیر سامان سلطانی، امیر محمد داود زاده، وحید سیفی، حامد سیری و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. در طول بازی شجاع خلیل زاده از تیم تراکتور و محمد قریشی و پویا مختاری از ذوب آهن کارت زرد دریافت کردند. از حواشی بازی می‌توان به روشن شدن چراغ نورافکن‌ها از ساعت ۱۸ اشاره کرد. ورود جیمی جامپ به داخل زمین که با حمایت دروازه بان تراکتور به سکو برگشت. ورود آمبولانس به کنار زمین ورزشگاه و مداوای تماشاگر مصدوم کد خبر 6089320

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت