Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: البته شرایط پروژه ورزشگاه عضدی رشت یک گام جلوتر از ورزشگاه تختی انزلی می باشد چون ورزشگاه عضدی رشت جزء پروژه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیست و اعتبارات آن نیز از محل استانی اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: طبق دسته بندی صورت گرفته  از سازمان برنامه و بودجه کشور ، پروژه های ورزشی به دو بخش استانی و ملی تقسیم شده اند که بر این اساس، اعتبار ورزشگاه عضدی از بخش اعتبارات استانی و ورزشگاه تختی انزلی از محل اعتبارات کشوری تامین می شود و به همین دلیل پروژه ورزشگاه تختی انزلی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره ورزش وجوانان گیلان بیان کرد: همچنین پروژه ورزشگاه عضدی رشت در مرحله مشخص شدن پیمانکار قرار دارد و یک گام جلوتر از ورزشگاه بندرانزلی است و اعتبارات آن نیز از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد و امیدواریم که به زودی هر دو ورزشگاه بازسازی و آماده برگزاری مسابقات فوتبال شوند.

وی تصریح کرد: برای اداره ورزش گیلان تفاوتی ندارد که کدام ورزشگاه زودتر آماده خواهدشد چون همه شهرهای گیلان جزء استان ماست و برای ما تفاوتی بین رشت ، بندرانزلی و سایر شهرستان ها وجود ندارد و هیچ شهرستانی در اولویت ویژه از سوی این اداره قرار ندارد و انجام پروژه ها بنا به برنامه ریزی وزارت ورزش است .

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی شرکت توسعه و اماکن ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی شرکت توسعه و اماکن ورزشی گیلان رشت فدراسیون های ورزشی شرکت توسعه و اماکن ورزشی گیلان ورزشگاه تختی انزلی عضدی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین با افزایش تعداد طرح‌های استانی ویژه از ۳۸۷ به ۹۵۹ طرح، امکان نظارت استانداران بر اجرای طرح‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود