Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز اعلام کرد: درپی شیوع مجدد ویروس کویید۱۹ و افزایش متوفیان کرونایی، محدودیت‌های حضور در وادی رحمت تبریز دوباره برقرار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ جلالی در حاشیه بازدید از نحوه اجرای تمهیدات اتخاذ شده در وادی رحمت اظهار داشت: باتوجه به شیوع مجدد کرونا و تاکید نهادهای ذیربط بر ممنوعیت تجمعات، برگزاری هرگونه مراسم در سطح آرامستان های تبریز ممنوع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تاکید کرد: بر این اساس، ضمن ممنوعیت برگزاری مراسمات ترحیم و یادمان، حضور در آیین تشییع و تدفین اموات نیز فقط برای جمع محدودی از بستگان درجه یک امکانپذیر خواهد بود.

فرخ جلالی شرط حضور محدود بستگان درجه یک در نماز میت، تشییع و تدفین را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: عوامل حراست و ماموران پلیس از حضور افرادی که هشدارهای بهداشتی را رعایت نکرده و جان دیگر شهروندان را به خطر اندازند، ممانعت خواهند کرد.

وی در عین حال یادآور شد: ممنوعیت حضور بستگان در تشییع و تدفین اموات کرونایی همچون گذشته برقرار بوده و روند تشییع و تدفین آنان با رعایت پروتکل های ویژه صورت می‌گیرد

فرخ جلالی با هشدار نسبت به افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی، خاطرنشان کرد: آرامستان های سطح شهر به دلیل ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی، یکی از مناطق مستعد شیوع کرونا بوده لذا از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری کنند.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز محدودیت های کرونایی کرونا ویروس تشییع و تدفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز

حاجی پور مدیر امر آموزش دانشگاه تبریز و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تبریز در این باره توضیح می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد