Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تیراندازی با کمان با مسئولان این فدراسیون گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا صالحی‌امیری با حضور در فدراسیون تیراندازی با کمان با مسئولین این فدراسیون دیدار کرد. کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، بهداد سلیمی و علی دادگر  در این بازدید صالحی امیری را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ابتدای این بازدید گزارشی از عملکرد فدراسیون ارائه کرد و گفت: چهار هدف اختصاصی را برای تیراندازی با کمان در نظر داریم که توسعه این رشته در برنامه 5 ساله مهم‌ترین محور آن است.

وی افزود: در سال 97 تیراندازان 214 روز و نزدیک به 60 درصد ایام در اردو بودند. به‌علاوه 5 اعزام داشتیم که با مدال برنز بازی‌های آسیایی همراه بود. در سال 98 حدود 52 درصد ایام در اردو بودیم. همچنین در 6 مسابقه بین‌المللی،  جهانی و آسیایی شرکت کردیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: در مسابقات جهانی هلند برای کسب سهمیه کار سختی داشتیم اما در مسابقات آسیایی تایلند میلاد وزیری به سهمیه رسید و امین میرعلی هم چهارم شد.

وی در خصوص لیگ تیراندازی با کمان گفت: لیگ برتر نیز برگزار شده که در سال 98 از 17 تیم به 32 تیم افزایش یافته است.  تعداد شرکت کننده‌ها در لیگ 59 درصد افزایش یافت. همچنین در بحث استان‌ها فعالیت‌های زیادی انجام شده است و میزان سفرهای استانی صد درصد افزایش داشته است. در سال 97‌ حدود 82 درصد بودجه وزارت ورزش محقق شد و این مبلغ در سال 98 در حدود 74 درصد بود. بودجه کمیته در سال 97 و 98 در حدود 110 درصد و همچنین 123 درصد محقق شده است و از عزیزان تشکر می‌کنم.

شعبانی بهار عنوان کرد: در زمانی که به فدراسیون آمدم 2.5 ملیارد بدهی وجود داشت که یک میلیارد و 700 میلیون یعنی حدود 70 درصد آن پرداخت شده است. این بدهی قبل از حضور من بوده که بخش عمده آن پرداخت شده است. روزی که آمدم حکم‌توقیف اموال آمده بود. در بحث درآمد شاهد افزایش 300 درصدی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ارسال 350 قبضه کمان و 400 عدد فوم به هیئت‌های استانی از مهم‌ترین برنامه‌ها بود که در کنار آن حمایت از تولیدکننده داخلی نیز وجود داشت. ما خوابگاه داریم و در آزادی در کانکس اسکان داشتیم که با دوستان پیگیری کردیم و قرارداد 2.5 میلیاردی برای احداث خوابگاه بستیم و انشالله در هفته دولت و یک ساله آن را افتتاح می‌کنیم.

صالحی امیری: ورزشکاران نگران حقوق و مزایا نباشند/ هیچ وظیفه‌ای جز حمایت از آنها نداریم

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان بیشتر بخوانید... صالحی‌امیری: ویزر می‌رود، جودو می‌ماند/ رفتار ویزر سیاسی و انتقام‌جویانه است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم

توضیحات تاریخی جواد خیابانی در مورد چگونگی پیدایش مسابقات المپیک.

دانلود (10.5MB)

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان