Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مطالبات و مسائل و مشکلات مناطق روستایی و عشایری در شمال استان اردبیل مورد پیگیری و توجه جدی قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس جهانگیرزاده شامگاه دیروز در دیدار با اهالی دهستان بابک اظهار داشت: تمامی مطالبات و مسائل و مشکلات مناطق روستایی و عشایری در شمال استان اردبیل مورد پیگیری و توجه جدی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالبات مردم این روستا افزود: جاده بیله سوار ـ بابک وضعیت مطلوبی ندارد و ما برای بهبود وضعیت آن که یادگاری از خدمات گذشته است تلاش خواهیم کرد.

جهانگیرزاده با اشاره به مشکل آب این روستاها تصریح کرد: در مورد کمبود آب باید الگوی مصرف رعایت شده و جلوی استفاده‌های نامتعارف از آب شرب گرفته شود و ضمن اینکه ما قول می‌دهیم ظرف ١ روز آینده با تقویت فشار آب شرب روستا مشکل آب را حل کنیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس: سهم استان‌های نفت‌خیز ‌ از درآمدهای نفتی ‌به 3 درصد رسیدانتقاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ‌تصرف زمین‌های ملکی از سوی بانک‌هانماینده فردوس در مجلس: ظرفیت شمش منیزیم مغفول مانده است

نماینده مردم شمال استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی حل مشکلات روستاییان را ضروری دانست و بیان کرد: بر ما وظیفه است که مطالبات و انتظارات مردم را برآورد نموده و در خدمت آنان باشیم و پیگیری‌ها محدود به ارائه گزارش و سخنرانی ها نخواهد بود.

حوادث تلخ در محورهای مواصلاتی شمال استان اردبیل باید پایان یابد

همچنین وی در بازدید از پروژه چهاربانده جاده بیله سوار ـ گرمی نیز اظهار کرد: فجایع جاده‌ای، درد یک فرد و خانواده نیست و به صورت یک درد و معظل عمومی در آمده است و ما با نهایت توان و قلبی دردمند پیگیر این موضوع هستیم. 

عضو کمسیون تخصصی کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تصادف خونین و دلخراش جاده پارس آباد ـ اردبیل که منجر به کشته و زخمی شدن ده نفر شد ادامه داد: برای پیشگیری از وقوع تصادفات دلخراش و مرگبار که قلوب همه را جریحه دار می‌نماید از رانندگان عزیز عاجزانه تقاضا میکنم احتیاط و صبر و حوصله بیشتری در طی مسیر به خرج دهند. 

جهانگیرزاده خواستار تسریع و شتاب بی‌وقفه در اجرای پروژه چهاربانده گرمی به بیله سوار شد و گفت: در خصوص حل مشکلات و موانع موجود در این راستا نیز پیگیری‌ها و اقدامات لازم را عملیاتی می‌کنیم.

برای ارتقای دهستان انجیرلو به بخش تلاش می‌کنیم

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ادامه در دیدار با مردم دهستان انجیرلو و روستاهای اطراف نیز اظهار داشت: احداث دکل مخابراتی جهت ارتقای آنتن دهی شبکه تلفن همراه در روستای انجیرلو و روستاهای همجوار در آینده‌ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی منطقه خبر داد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرا و تکمیل به موقع و سریع پروژه‌های عمرانی در منطقه به ویژه در مناطق محروم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند به طوری که تعریض پل ورودی انجیرلو طی اجرای چهاربانده جاده بیله سوار ـ گرمی انجام می‌شود.

جهانگیرزاده در خصوص توسعه و گسترش منطقه بیله سوار تصریح کرد: همچنین ارتقای دهستان انجیرلو به بخش نیز جهت تسهیل در برخی امورات ساکنین روستاهای اطراف نیز مورد توجه و تاکید ویژه قرار دارد و برای تکمیل و تقویت خانه بهداشت دهستان از نظر امکانات لازم و نیروی انسانی تلاش می‌کنیم.

مسائل و مشکلات کشاورزان منطقه مغان پیگیری می‌شود

نماینده مردم شمال استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران نیز بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی فردا به استان اردبیل اردبیل برای بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان سفر می‌کند.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی سه شنبه به پارس آباد سفر می‌کند تا از پایاب سد خداآفرین بازدید کرده و همچنین به صورت میدانی در منطقه مغان در جریان قابلیت‌های کشاورزی قرار گیرد.

جهانگیرزاده ادامه داد: جلسه‌ای با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد برگزار خواهد شد تا ضمن تشریح ابعاد مختلف ظرفیت‌های منطقه‌ای، امکان دیدار مستقیم کشاورزان زحمت کش با ایشان نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: ضعف نظارت در مجلس‌های قبلی/ باید اعتماد مردم را بازگردانیم رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: به آتش‌سوزی اخیر جنگل‌ها ورود خواهیم کرد عرف: مجلس یازدهم می‌تواند با دولت در مورد لایحه احزاب همکاری کند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیله سوار و اصلاندوز شمال استان اردبیل مسائل و مشکلات نماینده مردم پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در شهر گفت: بر اساس فرمایشات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شوراها که در استانداری خوزستان اظهار کرد: در بعضی استان‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است که انتظار می‌رود به همین نسبت در شهرهای استان خوزستان نیز کارهای مؤثری انجام شود.

وی افزود: مسئول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد، بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و رفع کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است که در هر شهری یک یا دو خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه اقدامات شهرداران شوند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه‌های موجود در استان انجام شد.

وی با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌ها گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می‌کنند از ابتدا باید صلاحیت فرد را بررسی کنند، بعضی شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: ما مسئولان باید در فرصت باقیمانده به نحوی کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق‌الناس بر گردن ما نباشد.

کد خبر 748780

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است