Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت با اشاره به گشایش نمایشگاهی از 60 اثر یک هنرمند سردشتی گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

به گزارش جماران، حسن حسن زاده در حاشیه گشایش این نمایشگاه  اظهار داشت: در این نمایشگاه رویا کریم‌پور هنرمند سردشتی، ۶۰ قطعه از آثار هنری خود را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این هنرمند در آثار خود تلاش کرده تا آثاری از دردها و مشکلاتی که جانبازان شیمیایی سردشت با آن درگیر هستند، را در قالب نقاشی و طراحی به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی سردشت ادامه داد: امسال برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های متنوعی که سال‌های گذشته برای گرامیداشت این روز در این شهرستان برگزار می‌شد، لغو شد ولی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی این نمایشگاه بر پا شده است. 

اخبار مرتبط ظریف: شورای امنیت هیچ‌گاه وحشی‌گری صدام را محکوم نکرد/ آمریکا مبانی بشری را رعایت نمی‌کند نگذاریم رنج و درد مردم سردشت در سکوت ما گم شود ربیعی: ما باید همچنان ‎صلح‌طلب اما ‎قوی و ‎بازدارنده در کنار هم باشیم ناراحتی مهدویان از نشنیدن درد مردم سردشت بعد از بمباران شیمیایی ظریف: اعتیاد امریکا به توسل به ابزار غیر انسانی تحریم موجب بروز مشکلات عدیده ای برای جانبازان شیمیایی کشورمان شده است/ وزارت خارجه با جدیت تمام، پیگیری‌های لازم در خصوص احقاق حقوق قربانیان سلاح های شیمیایی کشورمان را به عمل خواهد آورد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بمباران شیمیایی سردشت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

کد خبر 849434 منبع: ایرنا برچسب‌ها دختران خبر مهم مدرسه و مدارس افغانستان

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی