Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان گمرک اظهار داشت: سازمان گمرک، با تکیه بر اعلام و آمار بانک مرکزی محدودیت ‌های گمرکی را اعمال می‌کند.

گروه بازرگانی بازارنیوز: سیدروح‌الله لطیفی، سخنگوی سازمان گمرک ایران گفت: بسیاری از موضوعات مالی به حوزه کار گمرک مربوط نمی‌شوند.

وی افزود: از آنجایی که بازگشت ارز به کشور در این شرایط خاص اهمیت دارد، گمرک در کنار سایر دستگاه‌ ها، با محدود کردن خدماتش به کسانی که ارزهای صادراتی را بازگشت نداده‌اند، سایر سیستم ‌ها را یاری می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: اعمال محدودیت در خدمات گمرک یکی از اهرم‌‌های فشاری است که می‌تواند به بازگشت ارزهای صادراتی به داخل کشور کمک کند.

وی ادامه داد: سازمان گمرک، با تکیه بر اعلام و آمار بانک مرکزی محدودیت ‌های گمرکی را اعمال می‌کند.

لطیفی تاکید داشت: برای بازگشت ارزهای حاصل از صادرات، تمام دستگاه‌ های کشور باید در عین هماهنگی و هم‌افزایی تلاش کنند و سازمان گمرک هم به سهم خودش در کنار سایر دستگاه ‌ها فعالیت‌ های لازم را بر عهده می‌گیرد.

 

برچسب ها: گمرک ، ارز صادراتی ، لطیفی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000IoY

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: گمرک ارز صادراتی لطیفی سازمان گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق