Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای معارف سیما از ابتدای دهه مبارک کرامت با هماهنگی حرم‌های مطهر حضرت معصومه (س)، حضرت شاهچراغ و آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ضمن برقراری ارتباط و ایجاد امکان زیارت از طریق قاب تلویزیون، نگاه مشتاقان و عاشقان اهل بیت علیه السلام را به تماشای حرم مطهر مقدس ایشان دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای دهه کرامت تاکنون بیش از ۵۳۰ دقیقه برنامه به طور زنده و مستقیم از شبکه‌های مختلف سیما حال و هوای حرم و آستان قدس رضوی را در قاب تلویزیون به نمایش گذاشته‌اند.

این برنامه‌ها عموماً به طرح موضوعاتی برگرفته از زندگی و سیره امام رضا (ع)، ابعاد مختلف شخصیت ایشان و تأثیر برکات حضور ایشان پرداخته‌اند.

ادعیه و مناجات‌های متنوع نظیر زیارت امین الله ویژه برنامه «ایوان بهشت» هم به صورت ویژه از شبکه قرآن و معارف سیما و سایر شبکه‌ها پخش می‌شود. شبکه‌های دو، سه، چهار، پنج، آموزش، جام جم و امید هم در ساعات مختلف شبانه روز با برقراری ارتباط امکان زیارت را برای بینندگان خود فراهم کرده‌اند.

در اوقات اذان‌گاهی ظهر و مغرب، پخش تصاویر حرم مطهر رضوی حال و هوای خاصی را مقارن با وقت اذان و نماز برای مخاطبان شبکه‌های سیما ایجاد می‌کند. در پنج روز ابتدایی دهه کرامت ویژه برنامه‌های تعویض پرچم گنبد مطهر حضرت معصومه، برنامه‌های ویژه روز دختر و سایر ویژه برنامه‌های حرم از شبکه‌ قرآن و سایر شبکه ها پخش شد که بالغ بر ۴۷۰ دقیقه برنامه زنده و مستقیم بود.

با نزدیک شدن به روز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، مجموعه حاضر در آستان مقدس رضوی گرمای بیشتری از فضای حرم مطهر برای بینندگان سیما به ارمغان می‌آورند که برای همه مشتاقانی که امکان حضور و زیارت به بارگاه ملکوتی حضرت را ندارند، هدیه مناسبی باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

به نقل از ورزش سه او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاسان سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902036

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران