Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما برای معرفی کسب و کار، فروشگاه، برند و استارتاپتون نیاز به یک سایت یا نرم‌افزار تلفن همراه دارید که به عبارتی آینه‌ی کار شما محسوب میشه به این معنا که کاربران هدف رو با شما وارد تعامل و برداشت اونها از کیفیت و وسعت کسب و کارتون رو به راحتی از طریق سایت بهشون القا میکنه؛ بعد از برداشت اولین قدم یعنی طراحی سایت یا اپلیکیشن تلفن همراه نوبت به سئو و بهینه سازی اون‌ها میرسه، سئو یک مرحله بعد از طراحی سایت یا اپلیکیشن مطرح میشه و از اهمیت بسیار بالایی هم برخورداره که در ادامه کاملا به صورت تخصصی و البته راحت و قابل درک برای شما توضیح میدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرورت بهینه سازی و سئو سایت در چیست!

هر اندازه که برای طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت یا اپلیکیشن خودتون هزینه کرده باشید، وقتی سود و آورده‌ای برای شما به همراه نیاره، هیچ اهمیتی نداره! تمام هدف و نتیجه کار در این مشخص میشه که شما به میزان سود و فروشی که مدنظرتون هست دست پیدا کنید و بتونید محصولات و خدماتتون رو به همه معرفی کنید؛ فرض کنید شما یک سایت، با کیفیت و استانداردهای جهانی طراحی کردید که محصولات و خدماتتون هم از کیفیت، تعرفه و تمایزهای بسیار زیادی نسبت به رقیباتون بهره‌مند هستند! عالیه نه؟؟! چی از این بهتر؟ اما مسئله‌ای که اینجا مطرح میشه صرف نظر از تبلیغات فیزیکی و سنتی که نیازه به صورت شخصی با فرد ارتباط بگیرید، شما چطور میتونید این همه شاخصه‌های بی نظیر کسب و کار خودتون رو به کاربر انتقال بدید؟ یا راحت تر بگیم اصلا کاربرها از کجا باید این موضوع رو متوجه بشن که شما وجود دارید و با این شاخصه ها خدمات و محصولاتتون رو ارائه میدید؟! در این بین مهم ترین مسئله ای که بر روی روند رشد شما تاثیر گذاره، سئو سایت شماست!

آیا سئو بدرد کسب و کار شما میخوره و نیازه که شما به این حوزه ورود کنید؟

یکی از مهم ترین مواردی که در بازار رقابتی امروز خودش رو نشون میده و حتما کمو بیش به گوش شما خورده واژه سئو یا بهینه سازیه، میلیون‌ها نفر در همه جای دنیا از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و نیازهای خودشون استفاده میکنن پس میشه نتیجه گرفت اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی، وبسایت، نرم افزار تلفن همراه و یا حتی وبلاگ باشید، سئو میتونه باعث پیشرفت و رشد شما در رسیدن به اهدافتون گام کلیدی و بزرگی رو برداره. اما سئو چیه و چرا اهمیت اون برای پیشرفت کسب و کار شما بسیار مهه؟! آیا این مهم شامل کسب و کار شما هم می‌شه؟

در حال حاضر با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، کسب و کارها رنگ و بوی کاملا تازه‌ای به خودشون گرفتن و ما برای توسعه فضای بازاریابی اینترنتی، به درک مفهوم سئو بسیار نیاز داریم؛ سئو به معنای بهینه سازی سایت و یا اپلیکیشن برای موتور های جستجو هستش اما برسیم به مفهوم اصلیِ سئو یعنی :

چرا سئو برای موتور های جستجو اینقدر از اهمیت ویژه‌ای برخورداره؟

در دنیای امروز سئو برای رشد کسب و کار شما الزامیه و بدون درنظر گرفتن اون، شما بایستی هزینه‌های بسیار زیادی رو برای تبلیغ کار خودتون پرداخت کنید و در صورتی که این تبلیغات رو متوقف کنید به صورت آنی از دید کاربرها حذف میشید! برای همین شما برای رشد در بستر دیجیتال، به سئو و بهینه سازی سایت خودون نیاز دارید. اگر بخوایم به صورت ساده‌تر توضیح بدیم» فرض کنید شما یک فروشگاه یا دفتر کاملا لوکس، با طراحی بی‌نظیر و بی‌نقص داشته باشید، همچنین با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات و محصولات خودتون رو به کاربرها به صورت کاملا ویژه ارائه بدید؛ همونطور که در پادکست قبلی اشاره کردیم تا اینجا همه چیزش عالیه…! اما جز خودتون هیچ‌کس از این شرایط ویژه مطلع نمیشه چون شما شرایط کسب و کارتون رو به کاربر معرفی نکردید. سئو و بهینه سازی وظیفه‌ی معرفی مستمر کسب و کار شما در موتورهای جستجو رو ایفا میکنه!

سئو چطور میتونه برای کسبو کار شما سود و آورده به همراه داشته باشه؟

یکی از اهداف اساسی سئو و بهینه سازی سایت‌ها پردازشِ کلمات کلیدی تعریف شده در حوزه کسب و کار شماست، قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا و برتر موتورهای جستجو مثل گوگل بسیار ارزشمنده چرا که یک تبلیغ بسیار هدفمند و رایگان مربوط با حوزه شما در بهترین فضای تبلیغاتی جهان به شمار میاید. این فرایند باعث میشه که حجم عظیمی از ترافیک‌ و ورودی رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو به سایت شما هدایت شن و در نهایت خدمات و محصولات شما به سهم عظیمی از بازار هدفتون معرفی و نمایش داده بشه، توجه داشته باشید که داشتن یک ترافیک روبه رشد مزیت بزرگی برای کسبوکار شماست! این به این معنا نیست که هر بازدید 100% منجر به فروش محصولات یا خدمات شما میشه اما با ارائه یک فضای مناسب محتوایی میتونیم قیف فروش رو بسیار بازتر کنیم.

در حال حاضر با توجه به رقابتی شدن فضای کسبو کار، تبلیغات بسیار پرهزینه و زمان بر هستن و معمولا اغلب با ضرر همراهن اما خب چاره چیه؟! در عمل هیچ راهی جز تبلیغات محصولات و خدمات شما برای دیده شدن و ارائه شدنشون وجود نداره و  به عبارتی بازاریابی از مهترین مواردی هستش که هر سازمانی برای ادامه حیاتش به اون نیاز داره! بطبع بازاریابی آنلاین از این قاعده مثتثنی نیست و میتونه خیلی بیشتر از بازارابی سنتی به پیشرفت شما کمک کنه.

بیشترین سهم در بازاریابی آنلاین را از طریق سئو بدست بیاورید

در بازاریابی آنلاین گزینه های مناسبِ متعددی وجود داره مثل شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، رپورتاژ، ایمیل مارکتینگ و غیره اما یکی از پربازده ترین، ارزانترین و معتبر ترینِ اون ها کسب رتبه های برتر در نتایج جستوجو هستش، بزرگترین مزیت قرار گرفتن در عناوین برتر موتورهای جستجو مانند گوگل شناخته شدن سریع کسبو کار شما در فضای اینترنت که به طور قطع باعث افزایش چشمگیر مخاطبین و بازدیدکننده های سایت شما میشه و همونطور که قبلا از اهمیت این موضوع با شما صحبت کردیم، باعث میشه تا خدمات، محصولات، شاخصه ها و مزیت های سازمانی شما به تعداد بسیار زیادی از کاربران منتقل بشه!

کارشناسان با تجربه و متخصص شرکت سئو ویستا این اطمینان رو به شما میدن که با ارائه راهکارها و برنامه ریزی مناسب به همراه مشاوره و بسته های متنوع تبلیغاتی کسب و کار خودون رو با استفاده از تبلیغات گوگل ادورز و سئو سایت به حداکثر بازدهی رسونده و به بهترین انتخاب مشتریان بازار رقابتی هدفتون  تبدیل بشین!

0912-875-6547

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سئو سایت شرکت سئو سئو و بهینه سازی بهینه سازی سایت موتورهای جستجو کسب و کار شما سایت شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تحقیقی تازه درباره نشستن و تحرک

فرارو- افراد حسی کاملا شهودی نسبت به سالم بودن دارند این که ایستادن بهتر از نشستن است این که ورزش برای سلامت کلی بدن عالی است و این که داشتن خواب خوب امری ضروری می‌باشد. با این وجود، این که آیا ورزش در شب ممکن است خواب ما را مختل کند یا ما را مجبور کند که برای ریکاوری بیش‌تر بی تحرک باشیم یک سوال کلیدی را مطرح می‌سازد: بهترین راه برای ایجاد تعادل ۲۴ ساعته به منظور بهینه سازی سلامتی مان چیست؟

به گزارش فرارو به نقل از کانورسیشن، نتایج تحقیقاتی تازه درباره عوامل خطر مرتبط با بروز بیماری قلبی، سکته مغزی و دیابت نشان داد که میانگین خواب بهینه ۸.۳ ساعت است در حالی که برای فعالیت‌های سبک و فعالیت متوسط تا شدید بهتر است برای هر یک ۲.۲ ساعت وقت اختصاص داده شود.

یافتن تعادل مناسب

دستورالعمل‌های بهداشتی کنونی توصیه می‌کنند که برای یک رژیم معقول داشتن فعالیت بدنی با شدت متوسط ​​تا شدید ۲.۵ تا ۵ ساعت در هفته را رعایت کنید. با این وجود، شواهد فزاینده نشان می‌دهند این که چگونه روز خود را سپری می‌کنید می‌تواند پیامد‌های مهمی برای سلامتی تان داشته باشد. علاوه بر فعالیت بدنی با شدت متوسط ​​تا شدید این به معنای زمانی است که در حالت نشسته، ایستاده، انجام فعالیت‌های بدنی سبک (مانند قدم زدن در اطراف خانه یا محل کار) و خواب سپری می‌کنید.

پژوهشگران دانشگاه سوینبرن در استرالیا بر روی دو هزار فرد بزرگسال که از حسگر‌های بدن استفاده کردند که می‌توانست رفتار‌های فیزیکی آنان را تفسیر کند به مدت هفت روز بررسی انجام دادند. این ارزیابی نشان داد که آن افراد میانگین ۲۴ ساعت خود را چگونه سپری کرده بودند.

در آغاز مطالعه اندازه دور کمر، میزان قند خون و حساسیت شرکت کنندگان به انسولین مورد ارزیابی قرار گرفت. حسگر‌های بدن و داده‌های ارزیابی با یکدیگر تطبیق داده شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و سپس در برابر نشانگر‌های خطر برای سلامت مانند امتیاز خطر بیماری قلبی و سکته به منظور ایجاد یک مدل مورد آزمایش قرار گرفتند. با استفاده از آن مدل مواردی مشخص شدند که کم‌ترین ارتباط را با خطر بروز بیماری قلبی و سطح گلوکز خون داشتند. این امر ترکیب بهینه بسیاری از فعالیت‌های نشسته، ایستاده، سبک و با شدت متوسط ​​را ایجاد کرد.

زمانی که پژوهشگران به دور کمر، قند خون، حساسیت به انسولین و امتیاز خطر بیماری قلبی و سکته نگاه کردند به مناطق زمانی بهینه متقاوت رسیدند. جایی که این مناطق به طور متقابل همپوشانی داشتند منطقه بهینه برای خطر بیماری قلبی و دیابت قلمداد شد.

شما بیش‌تر از آن چه فکر می‌کنید فعالیت بدنی دارید

پژوهشگران دریافتند آن دسته از فعالیت‌های بدنی ملایم که به صورت پیاده روی کم‌تر از ۱۰۰ قدم در دقیقه تعریف می‌شوند از جمله قدم برداشتن به سمت رفتن به حمام یا قدم زدن معمولی با دوستان به ویژه در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ارتباط قوی با کنترل قند خون دارد. آن نوع از فعالیت‌های بدنی ملایم احتمالا به طور متناوب در طول روز انباشته می‌شوند نه آن که یک تمرین سبک هدفمند باشد.

شواهد تجربی نشان دادند که قطع روند نشستن به طور منظم با فعالیت‌های فیزیکی سبک (مانند پیاده روی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای در هر ساعت) می‌تواند متابولیسم بدن را به ویژه پس از ناهار بهبود بخشد.

علیرغم آن که زمان فعالیت بدنی متوسط ​​تا شدید ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد یعنی بیش از دو ساعت در روز پژوهشگران آن را بیش از صد قدم در دقیقه تعریف کردند. این میزان معادل یک پیاده روی سریع است.

گفتنی است که این یافته‌ها مقدماتی هستند. این نخستین مطالعه صورت گرفته در مورد خطر بیماری قلبی و دیابت و ۲۴ ساعت بهینه است و نتایج حاصل از آن به تایید بیش‌تر با انجام مطالعات بیش‌تر و طولانی مدت‌تر در آینده نیاز دارد.

دستورالعمل‌های فعالیت بدنی در حال حاضر صرفا شدت و زمان ورزش را توصیه می‌کند. مجموعه جدیدی از دستورالعمل‌ها برای گنجاندن حرکت ۲۴ ساعته در حال توسعه هستند.

نتیجه تحقیق تازه دستورالعملی کلی را ارائه می‌دهد: در اصل این به معنای کاهش زمان نشستن در صورت امکان، افزایش فعالیت بدنی با شدت سبک و ایستادن، افزایش فعالیت بدنی با شدت بیش‌تر و هدف گذاری برای خواب سالم ۷.۵ تا ۹ ساعت هنگام شب است.

تغییرات سودمند می‌تواند به شکل کاهش زمان خیره شدن به صفحه نمایش در شب یا انتخاب رفت و آمد فیزیکی فعال به جای رفت و آمد از طریق رانندگی با خودرو یا اولویت قائل شدن برای زمان خواب زودتر به جای تماشای تلویزیون تا دیروقت باشد.

دیگر خبرها

  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • استان اردبیل در تنش آبی قرار دارد
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • نتیجه تحقیقی تازه درباره نشستن و تحرک
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین