Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم باید در موضوع مبارزه با فساد ورود کنند و در این راستا مجلس با 160 امضا طرح حمایت سوت‌زن‌ها را در دستور کار قرار داده است.

عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تدوین طرحی در مجلس در خصوص حمایت از افشاکنندگان مفاسد در کشور، اظهار کرد: این موضوع تحت عنوان «طرح حمایت از سوت زنی» توسط عده‌ای به جریان افتاده و در روزهای آینده طراحان تلاش خواهند کرد تا مجلس را هم راستا با اهداف خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با توجه به اینکه هنوز طرح مذکور تصویب نشده و جزئیات زیادی از آن در دست نیست، افزود: مفاد، جزئیات و کلیات این طرح در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه وجود طرح‌های مثل حمایت از سوت‌زنی در کشور خالی بود، تصریح کرد: لازم بود که مردم نسبت به جلوگیری از فساد ورود داشته باشند و در این راستا با به‌کار‌گیری توان مردمی برای مقابله با مفاسد اقدام کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: اینکه افراد افشا‌‌کننده مفاسد باید از سوی نهادهای موثر جامعه مورد حمایت قانونی قرار بگیرند یک ضرورت مهم و فوری بوده، زیرا بروز بخشی از مفاسد توسط صاحبان قدرت بوده که در پروسه‌های اداری نفوذ کرده و بخشی از بدنه اداری جامعه از این زد و بندها مطلع هستند.

مقتدایی با تأکید بر اینکه برخی از افراد مطلع از مفاسد به علت نگرانی از آینده شغلی خود یا عدم پشتیبانی از سوی مراجع مهم و تاثیر گذار سکوت می‌کنند، تصریح کرد: این ترس و نگرانی انگیزه اطلاع‌رسانی و افشای اطلاعات دباره فساد را از بین می‌برد.

وی ادامه داد: این طرح یا طرح‌های مشابه به دنبال این هستند که نواقض این چنینی را برطرف کرده و در عین حال از افشا‌کننده زد و بندهای قدرت حمایت ویژه شود.

گفتنی است؛ طراحان طرح سوت‌زنی در راستای حمایت از افشاکنندگان مفاسد بیش از 160 امضا برای این طرح جمع کرده‌اند.

انتهای پیام/4151/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس کمیسیون امنیت ملی مجلس طرح سوت زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

شرکت انرژی آرامکوی عربستان یک قرارداد اسپانسری با فیفا تا ۲۰۲۷ امضا کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت انرژی آرامکوی عربستان یک قرارداد اسپانسری با فیفا تا 2027 امضا کرده است. شرکت آرامکو با این قرارداد جدید یک شریک جهانی بزرگ برای فیفا خواهد بود و حق حمایت مالی آن را برای جام جهانی 2026 و جام جهانی زنان 2027 خواهد داشت.
امین ناصر رئیس آرامکو در بیانیه‌ای اعلام کرد:«ما از طریق این قرارداد با فیفا  نسبت به توسعه فوتبال و استفاده از قدرت ورزش برای تاثیرگذاری در سرتاسر دنیا متعهد می‌شویم».

احتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیاعربستان همچنان نفت خود را از طریق دریای سرخ صادر می‌کند

وی اضافه کرد:«ارتباط فعلی ما با تیم فوتبال القادسیه عربستان و حمایت ما از تیم گلف زنان نشان می‌دهد این شراکت‌ها فرصت‌هایی برای تاثیرگذاری مثبت بر جامعه و ارتقای آن ایجاد می‌کند».
این قرارداد اسپانسری پس از آن امضا شد که عربستان حق میزبانی برای جام جهانی مردان در 2034 را به دست آورد.
ارزش مالی این قرارداد هنوز مشخص نیست اما احتمالاً این گران‌ترین حمایت مالی برای فیفا از نظر متوسط ارزش سالانه خواهد بود.
امین ناصر همچنین گفت آرامکو قصد دارد با فیفا جهت تشویق خلاقیت و شناسایی فرصت‌هایی برای استفاده از تخصص و فناوری‌های این شرکت در برگزاری رویدادهای فوتبالی در سراسر جهان همکاری کند.
انتهای پیام/49

دیگر خبرها

  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان