Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی گفت: به مناسبت دهه کرامت و تجديد ميثاق با آرمان های والای شهيدان، فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) و جمعی از مسئولان، گلزار شهدای گندمان را غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و تجديد ميثاق با آرمان های والای شهيدان، فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) و جمعی از مسئولان، گلزار شهدای گندمان را غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) با حضور بر سر قبور مطهر شهدا و با نثار گل از مقام شامخ شهیدان تجلیل و یاد و نام آنها را گرامی داشتند.

 

وی ابرازکرد: مولودی خوانی و قرائت زیارت خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان در این مراسم معنوی بود.

 

غیاثی گفت: آستان مقدس امامزادگان شهر گندمان نیز توسط فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) غبارروبی شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: پخش صلوات خاصه در روز ولادت امام رضا (ع)، تجلیل از نخبگان و مفاخر مسجد و محله و مدافعان سلامت، سخنرانی های تبیینی در مسجد، محافل شب شعر و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان برای دهه کرامت است.

 

خاطرنشان می شود: برنامه های دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری امام علی ع گندمان دهه کرامت مسجد امام علی شهر گندمان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد