Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزگرد تخصصی دانشجویی با محوریت حجاب، چالش‌های فکری و اجتماعی به همت معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میزگرد تخصصی دانشجویی از سلسله نشست‌های نسل سرنوشت با محوریت حجاب، چالش‌های فکری و اجتماعی به همت معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این میزگرد، دومین جلسه با موضوع حجاب است و پیش از این نیز با عنوان نقش بانون در خانواده و جامعه با حضور مسعودی نیا، مدرس دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شده بود.

در این میزگرد صالحی مهر، متخصص روانشناسی و مشاور و فعالان دانشجویی اصفهان حضور می‌یابند.

این میزگرد فردا، ۱۰ تیر، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به صورت غیرحضوری از لینک http://room.edesazan.com/sarnevesht قابل مشاهده است.

همچنین علاقه مندان می‌توانند در پخش زنده اینستاگرامی صفحات @ahmadi_roshan.esf و @ibsna_ این میزگرد را مشاهده و در آن مشارکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نسل سرنوشت میزگرد دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

در سری رقابت‌های جام حذفی، تیم فوتبال تراکتور فردا در تبریز به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتور فردا _جمعه هفتم اردیبهشت_ رأس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

دو تیم اوایل هفته پیش در لیگ برتر به میزبانی تیم تراکتور به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم ذوب آهن اصفهان به اتمام رسیده و تیم تراکتور سنگین‌ترین شکست خانگی خود در لیگ برتر را متحمل شد.

پس لرزه‌های این شکست جدایی توافقی خمز از تیم تراکتور بود و بازی تراکتور با نساجی را محمد نصرتی هدایت کرد. با انتخاب مطهری به عنوان مربی تیم تراکتور، فردا این وظیفه برعهده مربی تازه وارد تراکتور بوده و سرخ‌پوشان باانگیزه گرفتن انتقام و هدف صعود به مرحله بعد برابر ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرند.

تیم تراکتور سابقه دو بار قهرمانی در جام حذفی را داشته و سه بار هم در فینال این مسابقات مغلوب حریف خود شده و از کسب جام قهرمانی بازمانده است.

کد خبر 747880

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود