Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:34:56 GMT

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در میناب

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۶۲۹۳

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در میناب

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان میناب از اجرای طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان این شهرستان خبر داد.

مصطفی محب‌زاده پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار کرد: طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، ایتام و زنان سرپرست خانوار در این شهرستان اجرا شد

وی با بیان اینکه  از محل عواید 6فقره موقوفه اجرای نیات واقفان و کمک های مردمی با هزینه بیست میلیون تومانی ، خانواده‌های نیازمند بهره‌مند شدند گفت: : امداد کریمانه و محترمانه از اولویت‌های این طرح است، در امداد کریمانه واقف و موقوف‌‌علیهم همدیگر را نمی‌بینند؛ ممکن است خیلی از واقفان در قید حیات نباشند اما آثار و برکات خیری که به جای گذاشته‌اند به دست نیازمندان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طرح دست‌های مهربانی افراد نیازمند مطابق نیات واقفان شناسایی شدند تا بتوانیم ضمن خدمت‌رسانی مطلوب و کریمانه به این افراد، اجرای نیت صحیح کرده باشیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان  میناب گفت : مشکلات مالی، بهداشتی، از دست دادن شغل و همچنین مشکلات روحی از ثمرات آمدن ویروس منحوس کرونا  بوده که این روزها با دست های مهربان واقفین خیرین، تلخی هایش شیرین شده است. 

وی عنوان کرد: اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش در اوقاف بسیار حائز اهمیت است  و توان حداکثری این مجموعه تلاش در اجرای امینانه نیات این موقوفات است و نیز این کار در اولویت قرار دارد

وی با اشاره به مشخصات این موقوفات، افزود: از محل نیات احمدبن محمد، دکاکی، ماتم قلعه، پاجم، بهمنی، ماه خاتونی و تکیه مولا مبلغ بیست میلیون تومان اجرای نیت شد که از مردم عزیز درخواست دارم که وقف ها را به سمت نیاز های  روز جامعه سوق دهند که شاهد وقف های جدیدی باشیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان واقفان شهرستان میناب کمک های مردمی دست های مهربانی اجرای نیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است