Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون اداری مالی جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: متأسفانه به دنبال گرم شدن دفعی هوا در نیمه خرداد امسال، محوطه جنوبی جامعه الزهرا علیهاالسلام که به دلیل بارندگی‌های بهار امسال انباشته از خار و خاشاک شده بود در اوج گرمای ظهر ۱۸ خردادماه دچار حریق شد که با کمک نیروهای خدوم آتش‌نشانی گسترش این حریق در همان ساعات اولیه مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی محجوبی، دلیل آن حادثه را بر اساس نظر کارشناسی آتش نشانی، وجود خار و خاشاک فراوان، گرمای هوا و رها بودن بطری‌های شیشه‌ای یا پلاستیکی آب در محوطه عنوان کرد و اظهار داشت: در آن حادثه جز آتش‌نشانی هیچ ارگان دیگری به مسئله ورود نکرد و خبری که در روزهای گذشته مبنی بر دستگیری چهار نفر در ارتباط با حادثه مذکور در رسانه‌ها منتشر شده، مربوط به آتش سوزی محوطه جامعه الزهرا علیهاالسلام نیست.

وی ادامه داد: از آنجا که یکی از سرمایه‌های جامعه الزهرا فضای سبز موجود در این مؤسسه علمی است، همه مدیران این مؤسسه از ابتدا تاکنون بر حفظ این سرمایه با وجود مشکلات مالی توجه داشته و جامعه الزهرا علیهاالسلام در طول این سال‌ها هزینه‌های زیادی را برای این امر اختصاص داده است، تا جایی که هم‌اکنون در سه گلخانه بزرگ این مجموعه، پرورش نهال، گیاهان باغچه‌ای و انواع گلهای آپارتمانی جهت بهره برداری طلاب، اساتید، همکاران و همسایگان این مؤسسه صورت می‌گیرد.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا (س) با تاکید بر اینکه محوطه این مرکز ربطی به باغ و پارک سالاریه ندارد و آنچه در رسانه‌ها در این باره مطرح می‌شود نادرست است، گفت: باغ سالاریه و محوطه‌ای که در سالیان دور در دسترس مردم بوده، زمین‌های اطراف فلکه دفاع مقدس است نه زمینی که در اختیار جامعه الزهرا علیهاالسلام است.

وی دلیل خشک شدن برخی درختان محوطه جنوبی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را برف سنگین و سرمای شدید سال ۸۶ عنوان کرد و افزود: پس از آن سرمای شدید به دستور مدیر وقت، به تعداد درختان خشک شده، در محوطه درختکاری شد که متأسفانه آب قنات جامعه الزهرا علیهاالسلام به دلیل ساخت و سازهای غیرکارشناسی مسیر قنات در خارج از این مجموعه، خشک شد و تلاش ما برای دریافت کمک از شهرداری یا جهاد کشاورزی برای آبیاری این محوطه به نتیجه‌ای نرسید و این بخش تقریباً خشک شد.

محجوبی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته طبق توافق با شهرداری هر جا نیاز بوده درختی حذف شود، به ازای آن درختی در نقطه دیگری از محوطه جامعه الزهرا علیهاالسلام کاشته شده است.

وی ادامه داد: طبق توافق با شهرداری قرار است حدود ۶ هزار متر از محوطه جنوبی جامعه برای ایجاد فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد و بقیه آن نیز توسط جامعه الزهرا علیهاالسلام احیا و به منطقه سبز تبدیل گردد.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا (س) در پایان اظهار داشت: در این رابطه کمیته فضای سبز در جامعه الزهرا علیهاالسلام درباره چگونگی احیای این محوطه تصمیم‌گیری خواهد کرد، با این حال از امروز زیرسازی و آماده سازی این محوطه با کاشت چند نهال توسط حجت الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام آغاز شد.

کد خبر 4961268

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه الزهرا س آتش سوزی قم کاشت نهال و درخت ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه دهه کرامت مواد مخدر ایلام استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند جامعه الزهرا علیهاالسلام فضای سبز خشک شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ‌کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا اظهار کرد: همزمان با آغاز سال 1403 و در راستای پاک‌سازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این راستا 34 کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاک‌سازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند.

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

سردار مجید بیان کرد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی بیش از 90 درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و... را به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تأکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاک‌سازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد