Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بی توجهی به مبارزه با قاچاق کالا ، ضربه اقتصادی زیادی به کشور وارد می کند و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اشتغال را با مشکل جدی مواجه می کند.

به گزارش برنا از ایلام ; سردار "نورعلی یاری" در حاشیه بازدید از شهرستان هلیلان اظهار داشت:قاچاق کالا سبب ترویج اشتغال ناسالم و از بین رفتن فرصت های شغلی سالم می شود و پلیس وظیفه دارد برای رونق بخشی به تولید داخلی و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مبارزه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

h, توجه به بحث معیشت مناطق محروم در سطح کلان را یکی از راهکارهای کاهش قاچاق کالا دانست و بیان کرد: هرچه از ظرفیت‌های استان در راستای اشتغال‌زایی و تولید استفاده کنیم میزان قاچاق کالا کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:همکاری و تعامل مردم با پلیس می تواند بستر خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد وما وظیفه داریم این بستر مهم را بیش از پیش تقویت کنیم.

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مبارزه قاطع و جدی با سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم به صورت ویژه بایستی در دستور کار قرار گیرد.

h, افزود: با تلاش شبانه‌روزی پلیس، اجازه نخواهیم داد سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم ناامنی را در جامعه فراهم کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انتظامی استان ایلام در راستای زیباسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های دورافتاده اشاره کرد و گفت: کلانتریها و پاسگاهها محل مراجعه مردم هستند و بایستی توسعه، بهسازی و تجهیز این مراکز با استفاده از ظرفیت خیرین امنیت ساز با جدیت دنبال شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق ایلام کالا انتظامی انتظامی استان قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان