Web Analytics Made Easy - Statcounter

بچه های کانون فرهنگی و هنری افق مسجد امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت هشتیمن اختر تابناک امامت و ولایت ۳۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همه ساله در دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) جشن های ویژه ای در مسجد امام رضا(ع) اسلام آباد زنجان برگزار می شد که امسال به دلیل وضعیت پیش آمده و انتشار ویروس کرونا این جشن ها برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور بچه های کانون فرهنگی و هنری افق مسجد امام رضا(ع) در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا و با محوریت طرح ملی راهکار 300 بسته غذایی در بین نیازمندان در مناطق محروم زنجان توزیع کردند.

کانون فرهنگی و هنری افق زنجان یکی از کانون های پیشرو در اجرای طرح ملی راهکار است که از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا تاکنون با حضور بچه های مسجد در قالب گروه های جهادی به ضدعفونی مسجد و خیابان های اطراف پرداختند؛ همچنین بسته های غذایی و اقلام بهداشتی هم توزیع شد.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته غذایی دهه کرامت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری گفت: شاخص‌ترین برنامه هفته کار و کارگر در استان یادواره شهدای کارگری است که سه شنبه این هفته (۱۱ اردیبهشت) با حضور اقشار مردم و مسوولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای کارگر و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته کار و کارگر در استان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کار و تعاون استان زنجان گفت: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

جعفری گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان