Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اظهار کرد: اهمیت استفاده از سوخت پاک و نقش آن در کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در مصرف بنزین گفت: رشد ۳۴/۶ درصدی مصرف سی‌ان‌جی با کاهش محدویت‌های سفر در اردیبهشت ۹۹ نسبت به فروردین ماه سال‌جاری نشان از استقبال شهروندان به مصرف گاز طبیعی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌اللهی افزود: در اردیبهشت ماه سال‌جاری معادل ۵۷ میلیون و یکصد و ۶۶ هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

وی تصریح کرد: با ثبت‌نام و تبدیل خودروهای عمومی باری و مسافری در سایت WWW. GCR. NIOPDC. IR که به تازگی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام می‌گیرد و با توسعه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی انتظار می‌‎رود در آینده، میزان مصرف گاز طبیعی در سبد سوخت حمل و نقل افزایش یابد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر رعایت الزامات ایمنی و عمل به شرح وظایف مربوطه هنگام سوختگیری توسط اپراتورها و مراجعین جایگاه‌ها افزود: از ۳۴۱ باب جایگاه عرضه سوخت استان، یکصد و ۷۲ باب آن به جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی اختصاص دارد که با تمام ظرفیت و به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به مشتریان هستند.  

کد خبر 526617 برچسب‌ها استان آذربایجان شرقی گاز - سی ان جی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی گاز سی ان جی آذربایجان شرقی سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد