Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید هدایت‌اله فقیه را به عنوان رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید هدایت اله فقیه

با توجه به سوابق علمی و اجرائی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید تا با یاری خداوند و استفاده از مشارکت کلیه همکاران و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید به انجام امور محوله بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح وظایف و انتظارات اجرائی از جنابعالی متعاقبا ابلاغ خواهد شد. بدیهی است کلیه معاونین محترم و مدیران ذی‌ربط همکاری لازم را با شما به عمل خواهند آورد.

همچنین نمکی در نامه‌ای از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته صفی خانی در مدت تصدی مسئولیت ریاست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تشکر و قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر حمیدرضا صفی خانی

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدین وسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

بیشتر بخوانید

بازديد رؤسای اورژانس و مركز مديريت آمار و فناورى اطلاعات از بيمارستان‌هاى ويروس كرونا

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت فناوری اطلاعات مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند