Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ علیرضا گزمه، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: با اعلام شکایت یکی از شهروندان مینابی مبنی بر اینکه مبالغ قابل توجهی به صورت اینترنتی از حساب بانکی او برداشت شده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان میناب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گزمه افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که در مدت زمان حدود یک سال مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال از حساب شاکی بابت خرید شارژ و انتقال وجه به صورت اینترنتی برداشت شده است.

او گفت: پس از تحقیقات لازم و با شناسایی خط تلفن همراهی که برای آن شارژ خریداری شده بود، متهم نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

ماجرای انتشار تصاویر آتلیه‌ای زوج‌های جوان در اینستاگرام چیست؟

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان افزود: متهم ابتدا در بازجویی‌های اولیه منکر برداشت وجه از حساب شاکی شد، اما پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ گزمه گفت: حدود یک سال پیش فرزند شاکی کارت بانکی پدر خود را به قصد خرید شارژ تلفن همراه در اختیار متهم قرار می‌دهد و متهم نیز اقدام به ذخیره اطلاعات کارت می‌کند.

او افزود: متهم طی یک سال گذشته با اطلاعاتی که از کارت بانکی شاکی در اختیار داشته اقدام به خرید شارژ تلفن همراه برای خودش و انتقال وجه به حساب سایر اعضای خانواده اش مجموعا به مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال کرده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم به دادسرا معرفی شد، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم مشابه، شهروندان از دادن اطلاعات بانکی خود به دیگران جدا خودداری کنند و با فعال کردن پیامک آنی حساب بانکی و رمز پویا از تراکنش‌های حساب خود مطلع شوند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا فضای مجازی رمز پویا کلاهبرداری اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک وب‌سایت فرانسوی تصاویر قالب‌های منتسب‌به سری آیفون ۱۶ را فاش کرده‌ است که چیدمان عمودی دوربین‌ها در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس را تأیید می‌کند. در تصاویر می‌توانیم حلقه‌ی بزرگ شارژ MagSafe را نیز ببینیم.

براساس گزارش زومیت، مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را راحت‌تر از قبل کرد. سیستم مگ‌سیف به حلقه‌ای از آهن‌ربا و سیم‌پیچ نیاز دارد. ظاهراً اپل در نسل جدید گوشی آیفون ضخامت این حلقه را کمتر کرده است.حلقه‌ی شارژ MagSafe در آیفون ۱۶ پرو باریک‌تر شده است.


سری جدید آیفون بی‌شک با تمام شارژرهای مگ‌سیف و Qi۲ سازگار خواهد بود. ساختار عمودی دوربین‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس احتمالاً به این گوشی‌ها امکان ضبط ویدیوهای سه‌بعدی را می‌دهد.

فعلاً تاریخ رونمایی و قیمت گوشی های جدید اپل را نمی‌دانیم. اگر این شرکت به سنت خود پایبند باشد احتمالاً اواخر تابستان شاهد رونمایی از آیفون‌های جدید خواهیم بود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902592

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • تصاویر ماکت آیفون ۱۶، آرایه جدید لنز‌ها را نشان می‌دهد
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • پول بیت‌المال پس گرفته شد حامیان بابک زنجانی شاکی شدند!