Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد که به دلیل حفظ شأن مربیان تیم ملی و دوری آنها و تیم ملی از حواشی، بهتر است در لیگ برتر تیم‌داری نکنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته غلامرضا محمدی از فدراسیون کشتی درخواست کرد که مربیان تیم ملی در لیگ برتر حضور نداشته باشند و این تصمیم امروز(دوشنبه) مورد موافقت فدراسیون کشتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که پیش از این اعلام شده بود طبق آیین نامه لیگ، فقط مدیر و سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان که به صورت رسمی با فدراسیون قرارداد دارند، مجوز حضور در لیگ را ندارند و مربیان تیم ملی که در مدت تعطیلی اردوهای تیم ملی حقوقی از فدراسیون دریافت نمی‌کنند، منعی برای تیم‌داری ندارند.

بعد از اعلام خبر مجاز بودن فعالیت مربیان تیم‌های ملی در لیگ برتر، این موضوع مورد انتقاد برخی از مربیان لیگ برتری قرار گرفت.در نهایت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصمیم  گرفت که مربیان تیم ملی در لیگ برتر حضور نداشته باشند.

محمدی در همین رابطه به تسنیم گفت: طی روزهای گذشته به صورت مکتوب از فدراسیون خواستم که مربیان تیم ملی در لیگ برتر نباشند تا شأن و جایگاه شان حفظ شود و تمرکزشان روی برنامه های تیم ملی باشد و به این شکل از حاشیه دور خواهیم بود.

وی ادامه داد: هرچند این حق قانونی آنها بود که وقتی حقوقی از فدراسیون نمی‌گیرند، بتوانند در لیگ حضور داشته باشند، اما خواستیم این اتفاق نیفتد و فدراسیون کشتی هم با این درخواست موافقت کرد.

به گزارش تسنیم، قرار است لیگ برتر آزاد و فرنگی از مرداد ماه استارت بخورد، البته این منوط به صدور مجوز آغاز تمرینات کشتی و برگزاری مسابقات از سوی ستاد مقابله با کروناست.

مربیان تیم ملی کشتی آزاد در لیگ برتر مربیگری نمی‌کنند

انتهای پیام/

R1434/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کشتی آزاد ایران کشتی ایران کشتی بیشتر بخوانید... فدراسیون کشتی به دنبال دریافت مجوز برای بازگشایی سالن‌ها/ لیگ از مرداد استارت می‌خورد؟ صالحی‌امیری: کشتی فرنگی در المپیک‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ هم خواهد بود/ تحلیلگران معتقدند خواستگاه المپیک ایران است اهدای طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مدافعان سلامت در خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد ایران کشتی ایران کشتی تیم ملی کشتی آزاد کشتی ایران کشتی تیم ملی کشتی آزاد ملی در لیگ برتر مربیان تیم ملی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است