Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:25:04 GMT

حج اگر نبود جهان اسلام سالها خبر میدانی نداشت

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۷۰۱۹

حج اگر نبود جهان اسلام سالها خبر میدانی نداشت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان حج را عبادتی جهت دار دانست و گفت: اگر حج نبود جهان اسلام سالها خبر میدانی نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی دوشنبه(۹ تیر) در دیدار کارگزاران حج با وی که به مناسبت هفته حج انجام شد در سخنانی حج را توفیق الهی عنوان و بیان کرد: امسال گرچه حج برگزار نمی شود اما ویروس ضعیف کرونا درس ها و عبرت های فراوانی برای بشر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار داشت: ویروس ضعیف کرونا نشان داد انسان{در برابر قدرت خدا} کاملاً ناتوان و ضعیف است و هیچ قدرتی ندارد و قدرت مطلق او است؛ ویروسی که مرئی نیست و جرم ضعیفی دارد اما دنیا را به تعطیلی کشانده است.

 

 

وی با بیان اینکه در جریان شیوع این ویروس بعضی آیات قرآن تفسیر شد؛ ادامه داد: این ویروس نشان داد اگر کسی در کاخ هم باشد خداوند در همه مواضع قدرت می تواند قدرت خود را به تصویر بکشاند و ضعف آدم ها را ظهور و بروز بدهد لذا به اندازه اتفاقات مثبت درس ها و عبرت ها هم در این ویروس هست و نیاز به رعایت بهداشت داریم.

 

 

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: حج در عین اخلاص و معنویت بالا، جلوه های بسیار زیبایی از جمله وحدت مسلمین را هم دارد؛ افزود: در حج تبادل فرهنگ ها در جامعه اسلامی از اقصی نقاط دنیا انجام می شود و تعاون و همکاری مسلمین در حج به اوج خود می رسد.

 

 

وی تصریح کرد: اگر حج نبود جهان اسلام سالها خبر میدانی نداشت؛ حج عبادتی جهت دار است که ایران در این موضوع با مسئولان قوی و با برنامه جلو است و حج را تبدیل به منظم ترین جریان سالیانه‌ کردند و برنامه های حج و زیارت استان کرمان حاکی از آن است اگر قرار به برگزاری حج امسال بود توان برگزاری حج را بدون اشکال و ایراد داشتید و این حاکی از تسلط و اشرافی است که در کاروان ها و سازمان برای برگزاری حج وجود دارد.
 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ابراز امیدواری کرد: حج سال آینده پربار و همراه با پیروزی عملیاتی جهان اسلام باشد و حرمین شریفین به دست بندگان واقعی خدا بیفتد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا حج امام جمعه کرمان جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی

 در این ویدئو تصاویری از حضور حسن یزدانی بر روی تشک کشتی را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # حسن یزدانی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • (ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • «تبادل ظرفیت‌های متقابل» قدرت تهران و اسلام‌آباد را افزایش می‌دهد