Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم والیبال سایپای تهران گفت: از چند تیم خارجی برای فصل جدید پیشنهاد داشتم، اما بخاطر شرایطی که کرونا در لیگ‌های ایتالیا و لهستان ایجاد کرد تصمیم گرفتم امسال هم برای سایپا بازی کنم.

محمدجواد معنوی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ماندنش در تیم والیبال سایپا و رد کردن پیشنهادهای خارجی‌اش برای فصل جدید، گفت: همانطور که در رسانه‌ها مطرح شد از ایتالیا و لهستان پیشنهاد داشتم و حتی با باشگاه فنرباغچه ترکیه هم مذاکراتی را انجام داده بودم، اما با توجه به شرایطی که کرونا در ورزش جهان ایجاد کرده است تصمیم گرفتم این فصل را هم در لیگ برتر ایران بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: تصمیم داشتم این فصل را در لیگ‌های خارجی بازی کنم، اما همانطور که می‌دانید اکثر ستاره‌های بزرگ والیبال جهان بخاطر شرایط فعلی حتی از لیگ‌های ایتالیا و لهستان هم خارج شده‌ و سطح این لیگ‌ها افت محسوسی داشته است، به همین منظور تصمیم من نیز بر آن شد که امسال را هم در سایپا بازی کنم. 

ستاره تیم والیبال سایپا، درباره آغاز و شرایط تمرینات تیمی سایپایی‌ها پس از انجام تست‌های پزشکی، توضیح داد: اکثر بازیکنان ما در این مدت زمانی که تمرینات توپی وجود نداشت تمرینات بدنسازی خود را رها نکرده و در این چند ماه آمادگی جسمانی خود را تا حد مطلوبی حفظ کرده‌اند. در حال حاضر نیز کم کم و با فشار پایین تمرینات توپی و تیمی را آغاز کرده‌ایم تا ان‌شاءالله طی این دو ماه زمان موجود به آمادگی قابل قبول برسیم. 

او در مورد شرایط بدنی خود نیز گفت: خوشبختانه در این چند ماه به صورت انفرادی در خانه تمرینات بدنسازی را انجام دادم تا خیلی از شرایط آمادگی جسمانی‌ام دور نشوم. امیدوارم با پیگیری تمرینات تیمی هم هر چه سریع‌تر همه بازیکنان به شرایط بازی نیز دست یابند.

معنوی‌نژاد در واکنش به این موضوع که آیا سایپا می‌تواند با توجه به جذب نفراتی چون موسوی، معنوی‌نژاد، شفیعی و ... همانند فصل گذشته مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد؟ توضیح داد: سال گذشته شخصا بخاطر برخی مسائلی که وجود داشت در تیم ملی و رده باشگاهی خیلی بازی نکرده بودم، اما در همان نزدیکی‌های پایان نیم فصل اول هم خودم و هم تیم سایپا رفته رفته به شرایط ایده‌آلی رسیدیم و برای قهرمانی تلاش می‌کردیم. امسال هم امیدوارم بتوانم شخصا در همان سطحی که دوست دارم بازی کنم و تیم هم با تلاش همه بازیکنان نتیجه خوبی بگیرد. 

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی والیبال طی چند ماه گذشته تاثیر منفی روی سطح مسابقات لیگ دارد یا خیر؟ عنوان کرد: به نظر من این تعطیلی چند ماهه زمان خوبی را برای بازیکنان فراهم کرد تا به دور از فشار مسابقات در رده‌های ملی و باشگاهی استراحت کنند. بازیکنان توانستند ریکاوری خوبی در این مدت انجام دهند و زمان ۲ تا ۳ ماهه هم برای تمرینات کافی است تا تیم‌ها به آمادگی قابل قبولی برسند. 

او در پایان، راجع به زیر ساخت‌های والیبال ایران برای برگزاری مسابقات لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز گفت: حساسیت در این موضوع بسیار بالا است، اما همانطور که طی روزهای گذشته لیگ فوتبال ما آغاز شد،‌ لیگ والیبال هم می‌تواند پیگیری شود. امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال محمد جواد معنوی نژاد تیم والیبال سایپا معنوی نژاد بازی کنم چند ماه لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : جای خالی سمن‌ها در حوزه HSE در جامعه احساس می‌شود ، پیشنهاد می‌کنم مروج تشکیل یک سمن در این حوزه باشیم، روح مشارکت در این فرآیند دمیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مصطفی نباتی نژاد امروز سیزدهم اردیبهشت در همایش اهمیت ، نقش و جایگاه HSE در مدیریت شهری با تقدیر از زحمات فعالان در حوزه ایمنی که در ارتقا کیفیت حکمرانی مدیریت شهر مؤثر است اظهار کرد: تمام ذی‌نفعان کیفیت حکمرانی را قضاوت می‌کنند، این در حالی است که همه ما هم سرنوشت هستیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین نسلی است، افزود : الزام شهرداری به بحث یکپارچه‌سازی HSE در قالب طرحی در شورای شهر اصفهان به تصویب رسید، ایده‌ای که خود فعالان و کسانی که دغدغه این موضوع را در شهرداری داشتند به مثابه شهراندیشان مطرح شد .

نباتی‌نژاد افزود: حدود ۱۰ ماه از تصویب این طرح می‌گذرد و اقدامات همه در مسیر تعریف شده پیش می‌رود، در صورت نیاز به اصلاحیه و بازبینی این مصوبه بازخوردها را نیز احصا می‌کنیم.

وی با اشاره به ابعاد مختلف سلامت و تاکید بر اینکه سلامت فقط بعد جسمی ندارد تصریح کرد : HSE باید از موضوع سلامت جسمی فراتر رود و مراقب روح و روان جامعه فعال در مدیریت شهر و مردم باشیم.

نباتی نژاد با اشاره به ارتقا نظام HSE در مدیریت شهری و ارتباط آن با حکمروایی مشارکت مبنا گفت : اگر هر کاری که می‌کنیم نگاه به ذی‌نفعان نداشته باشیم و مشارکت آن‌ها را همراه نکنیم ، اثر بخشی آن کار پایین خواهد بود .

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به الگوی سنتی حکمروایی در دو بخش شهروند و شهرداری ادامه داد: شهروندان در سطح شهر هر روز انتظار کیفیت خدمات در عرصه‌های مختلف را دارد از سوی دیگر هم شهرداری نیز از شهروندان انتظاراتی را دارد، اگر شهرداری مثل اصفهان بدون عنصر مشارکت مردم، شهر را به متعال‌ترین شهر دنیا تبدیل کند، نسبت اعتماد عمومی در این شهر در مقایسه با شهری که تلاش نمی‌کنند اما عنصر مشارکت در آن تعریف می‌شود، قطعاً تعلق خاطر شهروندان و اعتماد عمومی در آن مسیر بالاتر است.

وی به ارتقا شهروندان در سه بخش شهربان، شهر اندیش و شهریار در نگاه حکمروایی مشارکت مبنا گفت: ارتقای کیفیت حکمرانی در عرصه مشارکت برای ما بسیار مهم است.

نباتی نژاد ادامه داد : جای خالی سمن‌ها در حوزه HSE در جامعه احساس می‌شود ، پیشنهاد می‌کنم مروج تشکیل سازمان‌های مردم نهاد در این حوزه باشیم تا روح مشارکت در این فرآیند دمیده شود.

کد خبر 750023

دیگر خبرها

  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)