Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:35:09 GMT

بازگشت سریع و خطرناک کروناویروس در تگزاس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۷۳۰۱

بازگشت سریع و خطرناک کروناویروس در تگزاس

فرماندار ایالت تگزاس در آمریکا گفت: شیوع کروناویروس در این ایالت بازگشت بسیار سریع و خطرناک داشته است.

به گزارش ایسنا، «گرگ ابت»، فرماندار تگزاس اظهار کرد: طی چند هفته گذشته موارد روزانه ابتلا در این ایالت به طور میانگین از حدود ۲۰۰۰ مورد به بیش از ۵۰۰۰ مورد رسیده است.

طی روزهای گذشته موارد جدید ابتلا در تعدادی از ایالت‌های جنوبی و غربی ایالات متحده آمریکا به دنبال تسهیل محدودیت‌ها افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در این کشور از ۲.۵ میلیون نفر فراتر رفته است. همچنین بیش از ۱۲۵ هزار بیمار مبتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده که این آمار بیشترین رقم در میان کشورهای درگیر با کروناویروس است.

با افزایش موارد ابتلا در ایالت‌های تگزاس، فلوریدا و دیگر ایالت‌ها، مقامات محلی به اعمال محدودیت‌های بیشتر در مراکز اقتصادی و تجاری اقدام کرده و هشدار دادند احتمال فروپاشی سیستم درمانی و بیمارستان‌ها وجود دارد.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، روز گذشته (یک‌شنبه) فرماندار ایالت تگزاس اعلام کرد که حدود ۵۰۰۰ مبتلای جدید در مراکز درمانی پذیرش شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کووید 19 کروناویروس ایالات متحده تگزاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، ماشین سرکوب آمریکا در تداوم سرکوب دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل در دانشگاه‌های این کشور، ۹۱ تظاهرات کنندگان را در اطراف دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم بازداشت کرد.

پایگاه خبری واشنگتن پست روز دوشنبه به وقت محلی گزارش داد که پلیس آمریکا بیش از ۹۰ نفر را محوطه دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم بازداشت کرد.

در همین ارتباط، دانشگاه تکنیک ویرجینیا روز دوشنبه به وقت محل اعلام کرد: پلیس بیش از ۹۰ نفر از جمله دانشجویان را در یک چادر اعتراضی در محوطه چمن مرکز زندگی فارغ التحصیلان دانشگاه دستگیر کرد.

مقامات دانشگاه ویرجینیا در بیانیه‌ای اعلام کردند: ۹۱ نفر که ۵۴ نفر از آنان دانشجوی فعلی تکنیک ویرجینیا هستند، دستگیر شدند و همه متهم به ورود غیر قانونی هستند.

پلیس ایالت تگزاس آمریکا نیز دستگیری تعدادی از معترضان در دانشگاه تگزاس در آستین را آغاز کرده است.

تیم خبری سی‌ان‌ان در آستین، شاهد دستگیری حداقل شش دانشجوی معترض در بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت محلی بوده است.

گروهی از افسران پلیس با تجهیزات ضد شورش گروهی از معترضان را محاصره کردهاند.

با گذشت ۲۰۶ روز از حملات غیرانسانی اسرائیل به نوار غزه و کشتار هولناک تعداد زیادی از مردم غزه، اعتراضات دانشجویی در سراسر آمریکا از چند روز پیش آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

از زمان شروع اعتراض‌ها به جنگ اسرائیل در غزه با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» از دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا و سرایت آن به سایر دانشگاه‌های آمریکا بر اساس گزارش رویترز، حدود ۵۵۰ نفر دستگیر شده‌اند.

کد خبر 6092617

دیگر خبرها

  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است