Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران از شناسایی ۳۶ نفر از افرادی که در ترور سردار سلیمانی نقش داشتند خبر داد.

به گزارش ایسنا، القاصی مهر دادستان تهران در جلسه امروز مسئولان قضایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیگیری پرونده ترور سردار قاسم سلیمانی اعلام کرد: ۳۶ نفر از افرادی که در ترور حاج قاسم مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند، اعم از مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت‎ها شناسایی شدند که توسط مقام قضایی برای آنها دستور جلب و اعلام وضعیت قرمز از طریق پلیس بین الملل صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان اتهامی این افراد را «قتل» و «اقدام تروریستی» اعلام کرد و افزود: در راس این فهرست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار دارد و تعقیب قضایی او حتی پس از پایان دوره مسئولیتش نیز پیگیری خواهد شد.

به نتیجه رسیدن پرونده معوقات بانکی شرکت پرشین فولاد

دادستان تهران با اشاره به تلاش های قوه قضاییه برای وصول معوقات کلان بانکی، از به نتیجه رسیدن پیگیری های دادستانی تهران در پرونده شرکت پرشین فولاد خبر داد.

القاصی مهر توضیح داد: با توجه به محکومیت شرکت مذکور به پرداخت ۲۸ میلیون و ۹۸۰ هزار دِرهَم به بانک ملتو همچنین وجود بدهی ۱۱ هزار میلیارد تومانی ارزی و ریالی آن به بانک صادرات، جلسه مشترکی در دادسرای جرایم اقتصادیتشکیل و توافق شد با انتقال سهام بانک صادرات که متعلق به این هلدینگ بود، مبلغ بدهی مذکور به این دو بانک‎ جمعاً در حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان تهاتر شود که این اقدام در ۳۱ خرداد ۹۹ محقق شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل اسکان عشایر کوچ‌نشین سملقان با پیگیری دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از رفع مشکل اسکان و ساماندهی وضعیت استقرار عشایر کوچ‌نشین سملقان در نتیجه ورود و پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _چهار شنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید میدانی و پیگیری‌های اخیر دادستان سملقان در خصوص رفع مشکلات ناشی از موقعیت جغرافیایی و محل اسکان و استقرار فعلی عشایر کوچ نشین در مجاورت شهرک صنعتی آشخانه، اظهار کرد: طبق بررسی‌های معمول، وضعیت موجود و سازوکار فعلی اسکان عشایر کوچ‌نشین در مجاورت شهرک صنعتی آشخانه باعث شکل‌گیری مشکلاتی برای بعضی واحدهای تولیدی شده بود.

وی افزود: به منظور حل و فصل ریشه‌های بروز این اختلاف، دادستان عمومی و انقلاب به عنوان مدعی‌العموم در این ماجرا ورود و مراتب را پیگیری کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این حضور و پیگیری‌های جدی مدعی‌العموم نتیجه داد و طبق توافق حاصل شده و سازوکار جدیدی که در این راستا پیش‌بینی و جانمایی شد، مشکلات موجود به نحو مقتضی ساماندهی شد.

براتی‌زاده تصریح کرد: موقعیت استقرار عشایر کوچ‌نشین شهرستان سملقان در فصل بعدی براساس تغییرات و اصلاحات اخیر و جانمایی پیش‌بینی شده، خواهد بود.

کد خبر 751737

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • رفع مشکل اسکان عشایر کوچ‌نشین سملقان با پیگیری دستگاه قضایی
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل