Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ برخی از ادارات در استان فارس از نصب یک بنر تبلیغی و اطلاع‌رسانی درباره دهه کرامت که نشان از تفاوت این روزها با دیگر روزهای سال باشد، دریغ کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، برخی از روزها عادی هستند و با یک اتفاق تبدیل به یک روز خاص می‌شود اما برخی از روزها از همان ابتدا خاص و ویژه هستند، دهه کرامت از این جمله روزها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهه‌ای که با میلاد مبارک حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و با میلاد پربرکت امام مهربانی‌ها پایان می‌یابد. 

در میان این دهه روز بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی(ع) نیز قرار دارد، برادر بزرگ حضرت رضا(ع) که با امانتداری و بصیرت مانع از تفرقه و اختلاف مسلمانان پس از شهادت حضرت موسی کاظم (ع) شدند. 

این دهه برای همه ایران مبارک است اما برای 3 استان خراسان رضوی، قم و فارس دوچندان مایه برکت و مبارکی است، اما امسال در شهر شیراز نمودی از این دهه در تبلیغات شهری و محیطی دیده نمی‌شود. 

برخی از مسئولان استان فارس اراده‌ای برای تحقق سومین حرم اهل بیت (ع) ندارندگزارش| غربت احمدبن‌موسی(ع) در سومین حرم اهل بیت / شیراز هیچ نمودی از دهه کرامت ندارددهه کرامت|شاهچراغ؛ نگینی در قلب شیراز / امین ولایت میعادگاه عاشقان اهل بیت (ع)

نه تنها بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی(ع) از سوی متولیان جدی گرفته نشده بلکه برخی از ادارات دولتی از نصب یک بنر نیز که نشان از تفاوت این روزها با دیگر روزهای سال باشد، دریغ کرده‌اند. 

صابر سهرابی، مدیرکل ارشاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: شورای دهه کرامت با وجود شیوع بیماری کرونا تشکیل شده و شرح وظایف هر دستگاه چه در فضای فیزیکی و چه مجازی مشخص شده است. 

وی گفت: براساس مصوبه شورا این دهه به ویژه روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) باید توسط دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی و تبلیغ می‌شده است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در تلویزیون‌های شهری و نقاطی که در اختیار داشته همچنین در فضای مجازی اطلاع‌رسانی و تبلیغ کرده است. 

مدیرکل ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه این موضوع به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است، افزود: این وظیفه معنوی دستگاه‌های اداری و اجرایی است که برای تبلیغ این دهه به ویژه در روز بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی(ع) همت و فعالیت کنند. 

سهرابی در پاسخ به این سوال که بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان حتی از زدن یک بنر تبلیغ این ایام نیز دریغ کرده‌اند، بیان کرد: قطعا روابط عمومی دستگاه‌ها از دهه کرامت مطلع شدند و اینکه چرا این اتفاق افتاده است باید از متولی و مدیر دستگاه سوال کرد. 

عکس از: هادی حدادی‌نژاد

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بزرگداشت حضرت احمدبن موسی ع استان فارس دستگاه ها دهه کرامت یک بنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی