Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تصویر از اسکوچیچ که او را کنار دیواری زشت در ورزشگاه شهر قدس نشان می داد، در فضای مجازی سوژه شد. مدیرعامل پیکان در گفتگوی خود پیرامون بازی این تیم مقابل پرسپولیس، به این سوژه هم واکنش نشان داده است.

طرفداری - حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل تیم پیکان در خصوص بازی دیشب تیمش مقابل پرسپولیس و محل نشستن دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه شهر قدس صحبت هایی را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا طهماسبی در گفتگو با ایرنا، در مورد شکست ۳ بر 1 شب گذشته پیکان مقابل پرسپولیس گفت:

متاسفانه نتیجه خوبی نگرفتیم البته نیمه دوم خوب بودیم اما طبق معمول گل خوردیم. ما به سختی گل می‌زنیم و مثل آب خوردن گل می ‌خوریم. 

وی در خصوص وضعیت بد خط دفاعی تیم پیکان در بازی با پرسپولیس عنوان کرد:

شما وقتی مقابل تیمی بزرگ گل اول را بد می‌خورید شرایط سخت تر می‌شود. واقعا روی تیم ما و کادرفنی ما فشار زیادی بود. وقتی این شرایط را داریم گل بد می‌خوریم. البته از زمانی که ویسی آمده تلاش کرده روی نقاط ضعف ما کار کند. 

مدیرعامل تیم فوتبال پیکان درباره قعرنشینی این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر گفت:

ما از الان به بعد محکوم هستیم که دیگر اشتباه نکنیم. نه کادرفنی و نه بازیکنان اجازه اشتباه کردن ندارند. اگر میخواهیم در لیگ بمانیم باید امتیازات زیادی جمع کنیم.

طهماسبی در خصوص اینکه شایعه شده بود شهریار مغانلو از عمد در بازی های دوستانه مصدوم شده تا مقابل پرسپولیس به میدان نرود، تاکید کرد:

این حرف درست نیست. همه دیدند که شهریار چقدر مقابل پرسپولیس تلاش کرد و حتی گل هم زد تا هیچ شائبه ای وجود نداشته باشد. ممکن است هر بازیکن، مربی و مدیری به یکی از تیم های پرسپولیس یا استقلال علاقه قلبی داشته باشد اما وقتی در تیم دیگری است تمام تلاشش را انجام می‌دهد. الان من یا گرشاسبی پرسپولیسی هستیم اما فعلا اولویت اول تا صدم ما موفقیت پیکان است چون برای این تیم فعالیت می‌کنیم.

وی درمورد قضاوت زاهدی فر در بازی با پرسپولیس و چند نوبت اعتراض کادرفنی پیکان به او گفت:

زاهدی فر کلا خوب بود و فقط روی یک صحنه اشتباه کرد. توپی که بازیکن ما از مدافع پرسپولیس گرفت خطا نبود. تیمی مثل ما واقعا وقتی این موقعیت ها را به خاطر اشتباه داوری از دست می‌دهد ضرر می‌کند و کارمان صد برابر سخت تر می‌شود.

مدیر تیم فوتبال پیکان درباره جایگاهی که سرمربی تیم ملی برای تماشای بازی در آن حضور داشت، افزود:

به خاطر شرایط کرونایی اجازه نداشتیم که از جایگاه های VIP و CIP استفاده کنیم، این جزو مقررات مهم است. جایی هم که اسکوچیچ نشسته بود قرار بود به جایگاه VIP  اضافه شود که به خاطر کرونا ساخت و ساز متوقف شد. البته صحنه ای که از اسکوچیچ ثبت شد، صحنه خوبی نبود اما حتی مدیران باشگاه ها هم اجازه نداشتند در جایگاه ویژه بنشینند.

همچنین بخوانید

تصویری پر حرف و حدیث از اسکوچیچ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی