Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:44:40 GMT

وحید مقصر نیست چون مدت‌هاست که مقصر است

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۸۳۳۷

وحید مقصر نیست چون مدت‌هاست که مقصر است

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در چارجوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ نوزدهم در ورزشگاه شهدای شهر قدس با نتیجه سه بر یک از سد پیکان بگذرد و با ۵۰ امتیاز در صدر جدول جایگاهش را بیش از پیش تثبیت کند. این نتیجه در حالی به دست آمد که وحید شیخ‌ویسی اشتباه مهلکی را انجام داد و نتوانست ضربه نه چندان خوب علیپور را سیو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اشتباه خیلی‌ها را به یاد گل فصل پیشی که او در ورزشگاه آزادی از همین تیم پرسپولیس خورده بود انداخت و شائبه‌هایی را در فضای مجازی به وجود آورد مبنی بر اینکه این دروازه‌بان ۳۳ ساله مقابل پرسپولیس گل‌های عجیبی دریافت می‌کند.

وحید شیخ‌ویسی را چند سالی است که می‌شناسیم. گلری که در سایپا آنچنان که باید و شاید به بازی گرفته نمی‌شد اما در فجرسپاسی توانست خودش را به همه بشناساند. گلر فوق العاده‌ای نبود اما قد و قامت بلندش و همچنین بازی‌های کم‌اشتباهش باعث شد تا بتواند در سطح اول فوتبال ایران باقی بماند. وحید در گام بعدی به نفت تهران رفت. نیمکت‌نشین بیرانوند بود اما بعد از اینکه بیرو و منصوریان به مشکل خوردند گلر اصلی شد و آنقدر درخشید که تا مدتها گلر کنونی پرسپولیس فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرد. شیخ‌ویسی سپس راهی استقلال خوزستان شد و گلر اصلی تیم بود. بازی‌های بسیار خوبی را در دوران پسا خسوس انجام داد و هرچقدر می‌گذشت کیفیتش نیز بیشتر می‌شد. حتی شایعه شد که به زودی راهی یکی از تیم‌های بزرگ کشور هم خواهد شد اما تصمیم گرفت از ابتدای لیگ هجدهم به استقلال خوزستان برود.

کارش را با کلین‌شیت برابر استقلال شروع کرد. در ۲ هفته بعدی نیز گل نخورد اما از هفته چهارم کم‌کم همه چیز رو به تغییر رفت. پیکان و شیخ‌ویسی در کنار هم افت کردند. وحید بعد از دریافت چهار گل از استقلال در هفته شانزدهم از ترکیب بیرون رفت و جای خود را به مهدی امینی داد. او دوباره هفته بیست و ششم به ترکیب برگشت اما بعد از ۲ بازی مجددا به خاطر دریافت گل‌های بد مقابل پارس جنوبی جم به نیمکت تبعید شد. 

در لیگ نوزدهم بازهم وحید گلر اصلی تیم شد. این بار اما از همان هفته اول هیچ چیز خوب پیش نرفت. او در دومین بازی مقابل نساجی تا دقیقه ۵۱ چهار گل خورد و اینقدر بد عمل کرد که سه دقیقه بعد تعویض شد و جای خود را به امینی داد. شیخ‌ویسی دوباره از هفته هشتم درون سنگر پیکان ایستاد. ۲ کلین‌شیت در هفته‌های نهم و دهم مقابل گل‌گهر و سایپا داشت و بعد از آن دیگر هیچوقت رنگ این ماجرا را ندید.

وحید در این فصل از ۲۴ بازی تیمش در لیگ و جام حذفی ۱۳ بار به میدان رفته است. در ۱۱ مسابقه کل خورده و فقط در ۲ بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت. او ۲۴ بار تسلیم شد که حدودا آمارش کمی کمتر از ۲ گل در هر مسابقه است. در ۱۱ بازی دیگر که امینی و آیراپتیان سنگربان پیکان بودند این تیم ۱۷ گل خورد که میانگینش ۱.۵۴ بود. یعنی حدود ۳۰ صدم کمتر از بازی‌هایی که شیخ‌ویسی درون دروازه حضور داشتند.

این‌ها نشان می‌دهد وحیدِ ۳۳ ساله مدتهاست از دوران اوجش فاصله گرفته و نتوانسته همان دروازه‌بان روزهای خوب نفت و استقلال خوزستان باشد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان شیخ ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته با حضور یک مهاجم سایه به زمین می‌رفت، مصدومیت امید عالیشاه ترکیب اوسمار در جام حذفی را دچار تغییر کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با حضور خدابنده‌لو و سروش رفیعی در زمین عملا دو بازیکن بازیساز داشت اما در نیمه دوم اوسمار دست به تعویض تاکتیکی زد.

سروش که در نیمه اول یک کارت زرد هم گرفته بود در ابتدای نیمه دوم جای خود را به وحید امیری داد تا فرم سرخ‌ها مثل بازی‌های قبلی شود.

وحید امیری با حضور در میدان مسابقه بازوبند کاپیتانی را از مهدی ترابی گرفت.

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم