Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

قزوین- مشاور قطعه یک پروژه قزوین- الموت- تنکابن گفت :تکمیل پروژه قزوین، الموت به تنکابن پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز -وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به قزوین با حضور در کارگاه قطعه یک پروژه قزوین، الموت، تنکابن در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل رضایی مشاور قطعه یک در حاشیه این مراسم اظهار کرد: رانشی بودن بخشی از قسمت‌های مسیر حدفاصل کیلومتر ۳۳ تا ۴۵ و تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات و کمبود اعتبار در قطعه‌های چهار و پنج موجب بروز مشکلاتی در اجرای پروژه شده است.

وی افزود: قطعه شش نیز در حال طراحی است این پروژه در سال ۸۵ ملی شد و در ردیف مصوبات رهبری قرار گرفت که اول قرار بود به عنوان راه دسترسی تا کیلومتر ۶۲ احداث شود.

رضایی بیان کرد: پس از قرار گرفتن در پروژه‌های ملی در سال ۸۸ از محل فروش سهام ۴۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافت و طرح مورد بازنگری قرار گرفت.

مشاور قطعه یک پروژه قزوین، الموت، تنکابن تصریح کرد: قرار شد پروژه در سطح بزرگ‌تری انجام شود و تا کیلومتر ۷۲ برای دسترسی به منطقه الموت اجرایی شود.

وی بیان کرد: این پروژه حدود ۲۰ کیلومتر از منطقه حفاظت شده محلی عبور می‌کند که برای پیشگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست منطقه چند تونل و دو پل ۱۸۰ و ۲۰۰ متری در مسیر احداث شود.

رضایی با بیان اینکه ساخت پل‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد، افزود: برای تکمیل این پروژه سه هزار و ۲۰۰ تا پنج هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محیط زیست وزیر راه و شهرسازی قزوین پروژه تین میلیارد تومان پروژه قزوین قطعه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت