Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد استان کرمان گفت: صدای استکبارستیزی کودکان استان کرمان با انتشار بیش از دو هزار اثر در فضای مجازی به فراتر از مرزهای جغرافیایی رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا علیزاده صبح امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مجازی استانی لب‌زنی"دابسمش" و نقاشی کودکان با عنوان "روز قدس، میراث ماندگار" استان کرمان که با حضور رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری استان در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: یکی از دلایل موفقیت‌های نخستین جشنواره استانی لب‌زنی و نقاشی کودکان به‌مناسبت روز قدس، همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی است که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزیدگان جشنواره "روز قدس میراث، ماندگار" استان کرمان معرفی شدند + اسامینخستین جشنواره مجازی روز قدس در کرمان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده که نتوانیم برنامه‌های روز قدس را به‌صورت فیزیکی و با اجتماع مردم برگزار کنیم افزود: به همین دلیل تلاش کردیم از بستر فضای مجازی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این ایام استفاده کنیم.

مدیرکل ارشاد استان کرمان ادامه داد: هر چند امسال مراسم روز قدس به‌صورت راهپیمایی برگزار نشد اما اثرگذاری برنامه‌ها در فضای مجازی بیشتر احساس شد و صدای رسای فعالان این عرصه به فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران نیز رسیده است.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی جزوی از فرهنگ ایرانی اسلامی مردم ایران است گفت: در هر شرایطی و با وجود همه محدودیت‌ها و حتی در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا این فرهنگ را ادامه می‌دهیم.

علیزاده با عنوان اینکه امسال به‌واسطه شیوع ویروس کرونا نخستین جشنواره مجازی لب‌زنی"دابسمش" و نقاشی کودکان با عنوان "روز قدس، میراث ماندگار" استان کرمان برگزار شد افزود: با توجه به زمان کمی که وجود داشت 2 هزار و 164 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و 590 اثر در بخش نقاشی کودکان و 574 اثر در بخش لب زنی به دبیرخانه ارسال شد گفت: حدود 364 اثر با بازبینی اولیه به دلیل عدم رعایت شرایط جشنواره حذف شدند و در نهایتا هزار و 800 اثر به مرحله داوری رسیده است.

مدیرکل ارشاد استان کرمان با اشاره به اینکه در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند افزود: نفرات چهارم تا پانزدهم نیز شایسته تقدیر معرفی می‌شوند.

به گزارش تسنیم محمد انکوتی 10 ساله از کرمان موفق به کسب رتبه نخست بخش دابسمش نخستین جشنواره مجازی استانی لب‌زنی استان کرمان شد و ملیکا محسنی 11 ساله از  بافت و سجاد کدخدایی 12 سال از کرمان در رتبه بعدی قرار گرفتند و مرجان مهرابیان 12 ساله از کرمان موفق به کسب رتبه نخست بخش نقاشی و طاها صفا، 6 ساله از کرمان و  کیمیا اسماعیلی 12 ساله از راور نفرات بعدی بخش نقاشی نخستین جشنواره مجازی استانی کرمان با عنوان "روز قدس، میراث ماندگار" استان کرمان شدند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط راهپیمایی روز قدس استان کرمان بیشتر بخوانید... کرمان| دیار حاج قاسم میزبان کاروان خدام رضوی می‌شود گرامیداشت شهدای هفتم تیر در جوار مزار حاج قاسم در کرمان به روایت تصویر ویژه برنامه یاد یاران در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس استان کرمان راهپیمایی روز قدس استان کرمان نخستین جشنواره مجازی نقاشی کودکان استان کرمان روز قدس لب زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» برگزار می‌شود.

نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» با حضور حجت الاسلام محمدصفر جبرییلی عضو هیأت علمی گروه کلام اسلامی و الهیات جدید پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۱ به صورت مجازی برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند به لینک پخش مجازی: aparat.com/el_balagh/live مراجعه کنند.

کد خبر 6087357 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است