Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  کرامت ویس کرمی مدیر عامل شرکت ملی پخش با اشاره به نحوه تخصیص سهمیه سوخت به مرزنشینان اظهار کرد: سهمیه گازوئیلی  برای استان‌های مرزی مشخص شده است و  از طریق استانداری های مربوطه صادرات نفتی انجام می گیرد. بخشی از آن به ساکنان بیست کیلومتری مرز اختصاص یافته و به حسابشان واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد خانوار در هر استان مشخص شده است. 

او افزود: این طرح قبلاً هم وجود داشته و به شکل دیگری اجرا می شده است. به این صورت که وزرات نفت سمهیه‌ نفت و گاز را برای هر استان مشخص می‌کرده و  استانداری استان مربوطه کار صادرات و فروش را به صورت مزایده و قانونی انجام می‌داده است و در نهایت بخشی از درآمدی که حاصل می‌شد به حساب خانوار واریز می‌کرد.

کرمی تصریح کرد: در طرح جدید قرار است به صورت متمرکز از محل صادراتی که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌دهد این شرکت به نمایندگی از کلیه خانوار‌های مشمول این مصوبه یعنی خانوار‌های واقع در کل شعاع بیست کیلومتری مرز انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش گفت: کار صادرات نفتی فرآورده‌های نفتی را که انجام می‌دهیم، سهمیه‌ای برای کل خانوار‌های در آستانه ای که مشمول مصوبه هستند در نظر گرفته می‌شود.

او عنوان کرد: سهمیه ماهیانه خانوار‌ها فقط گازوئیل را شامل شده، زیرا این مصوبه مشمول صادرات گازوئیل بوده و ٣٧ میلیون و پانصد هزار لیتر گازوئیل است.

بیشتر بخوانید

برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل نداریم

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت سهمیه گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد